Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Λάμπαρντ: «Ανάμικτα τα συναισθήματα»

Ο απόλυτος… πρωταγωνιστής της 5ης αγωνιστικής της Premier League, Φρανκ Λάμπαρντ δυσκολεύτηκε να διατυπώσει το τι ακριβώς νιώθει, μετά το γκολ που πέτυχε εις βάρος της πρώην ομάδας του, Τσέλσι.

Λάμπαρντ: «Ανάμικτα τα συναισθήματα»
Οι παλιές… αγάπες δεν ξεχνιόνται και ο Φρανκ Λάμπαρντ δεν λησμονεί τα όσα πέρασε στην Τσέλσι, την οποία «πίκρανε» το απόγευμα της Κυριακής.

«Ήταν δύσκολο για εμένα. Πέρασα 13 υπέροχα χρόνια με τους οπαδούς της Τσέλσι. Οπότε είναι ανάμικτα τα συναισθήματα. Προφανώς είμαι ικανοποιημένος που κατάφερε η ομάδα που παίζω να πάρει την ισοπαλία. Έχω χάσει λίγο τα λόγια μου.

Δεν περίμενα να έρθω και να σκοράρω έτσι. Ήρθα και οι οπαδοί της Τσέλσι τραγουδούσαν. Παίζω για αυτόν τον σύλλογο, που επίσης μου έχει συμπεριφερθεί εξαιρετικά. Οπότε, είμαι κάπου στην… μέση εγώ
», ανέφερε ο 36χρονος μέσος. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: