Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Ντούβνιακ, για όλους και γι όλα!!

Μια διαφορετική από τις συνηθισμένες συνεντεύξεις, παραχώρησε ο Ούρος Ντούβνιακ, ο οποίος απάντησε σε 21 προσωπικές ερωτήσεις. Ποιον είχε για πρότυπο, ποιος ήταν ο αγαπημένος του ήρωας και πολλά άλλα.

Ντούβνιακ, για όλους και γι όλα
Μέρος της καθημερινότητας ενός αθλητής αποτελούν οι δηλώσεις του για ένα παιχνίδι, όταν όμως η συνέντευξη έχει άλλο περιεχόμενο, το αποτέλεσμα είναι ξεχωριστό…

Αυτό συνέβη και με τον Ούρος Ντούβνιακ, ο οποίος απάντησε σε 21 προσωπικές ερωτήσεις μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Κηφισίας.

Συγκεκριμένα, ο Σέρβος γκαρντ μίλησε για την αγαπημένη του ποδοσφαιρική ομάδα, τον αγαπημένο του αριθμό, το πρότυπο που είχε, τον αγαπημένο του παιδικό ήρωα, την αγαπημένη του συνήθεια, αλλά και πολλά άλλα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

1.Αγαπημένος παιδικός ήρωας:

«Όταν ήμουν παιδί είχα πολλούς ήρωες. Οι περισσότεροι ήταν από τους ήρωες κινουμένων σχεδίων δράσης, χωρίς βέβαια να ξεχωρίζω κάποιον συγκεκριμένα ..».

2.Ποιος είναι ο αγαπημένος σου αριθμός:

«Το 7 και το 10 είναι οι αγαπημένοι μου αριθμοί».

3.Ποια ποδοσφαιρική ομάδα υποστηρίζεις:

«Αγαπημένη μου ομάδα η Άρσεναλ!».

4.Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στο εξωτερικό:

«Θα σου πω και πάλι την Άρσεναλ καθώς στην Σερβία δεν παρακολουθώ τα εγχώρια σπορτς».

5.Πρότυπο αθλητή που είχες μικρός:

«Ο Σάσα Τζόρτζεβιτς ήταν ο παίκτης που θαύμαζα όταν ήμουν μικρός».

6.Ποια είναι η αγαπημένη σου συνήθεια;

«Το διάβασμα».

7.Τι δουλειά θα έκανες αν δεν έπαιζες μπάσκετ;

«Εάν δεν έπαιζα μπάσκετ θα ήθελα να έχω ένα μπαρ ή μια παμπ».

8.Ποιο είναι το γούρι σου;

«Δεν έχω… Δεν πιστεύω σε τέτοιου είδους πράγματα!».

9.Το καλύτερο παιχνίδι της καριέρας σου;

«Το καλύτερο παιχνίδι ήταν όταν έπαιζα στο Ρέθυμνο με αντίπαλο τον Άρη. Είχα 36 πόντους σε 36 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα συμμετοχής!!».

10.Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχεις κάνει;

«Έχω κάνει μερικά μεγάλα λάθη, αλλά εκείνη τη στιγμή που τα έκανα σκεφτόμουν πως έχω κάνει το σωστό. Όλα αυτά τα αφήνω πίσω μου και δεν με νοιάζει πια».

11.Τι θα έκανες αν ήσουν για μια μέρα πρωθυπουργός;

«Εάν ήμουν πρωθυπουργός για μια ημέρα, θα έπαιρνα… ρεπό!».

12.Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μετά από κάθε αγώνα;

«Μετά από κάθε αγώνα κοιτάω πάντα το κινητό μου γιατί ξέρω πως μου έχει στείλει μήνυμα η μητέρα μου».

13.Τι εκνευρίζει περισσότερο τους γύρω σου από όσα κάνεις;

«Νομίζω τίποτα… Τα κάνω όλα τέλεια!!».

14.Τι σε τρομάζει;

«Τίποτα ιδιαίτερα! Δεν έχω μεγάλες φοβίες…».

15.Ποια είναι η μεγαλύτερη ζαβολιά που έκανες μικρός;

«Ωχχχ!! Έχω κάνει πάρα πολλές, τι να πρωτοπώ… Νομίζω όταν πήρα κρυφά το αυτοκίνητο του πατέρα μου ήταν από τις μεγαλύτερες».

16.Τι αυτοκίνητο θα ήθελες να αποκτήσεις;

«Προτιμώ να μετακινούμε με ταξί. Έχει παντού πολύ κίνηση και οι περισσότεροι έχουν νεύρα στο δρόμο. Έτσι αυτή τι στιγμή δεν σκέφτομαι το αυτοκίνητο».

17. Το ταξίδι που ονειρεύεσαι;

«Σίγουρα μόνος μου σε κάποιο εξωτικό νησί».

18. Ποιο ταξίδι θα ξανάκανες;

«Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένα. Όπως σου είπα σε κάποιο εξωτικό νησί σίγουρα θα θέλω να πάω περισσότερες από μια φορά!».

19.Τι θα ήθελες να έχεις και δεν το έχεις στη ζωή σου;

«Έχω όλα όσα χρειάζομαι στην ζωή μου. Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι άλλο που να θέλω».

20.Ποιος είναι ο καλύτερος συμπαίκτης που είχες;

«Είχα πολλούς καλούς συμπαίκτες έως τώρα στην καριέρα μου! Θα επιλέξω από την περσινή σεζόν τους Σκορδίλη, Σαλούστρο, Κέβιν Λάνγκφορντ και από παλιότερα χρόνια τον Λάτοβιτς».

21.Τι βλέπεις στην τηλεόραση;

«Δεν παρακολουθώ τηλεόραση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: