Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Κάμπος: «Τεράστια ομάδα ο Άρης»

Μεγάλη τιμή για τον ίδιο χαρακτήρισε την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Άρη ο Πάουλο Κάμπος. «Θυμάμαι την έδρα του από τότε που ήμουν στον Αστέρα», ανέφερε σε δηλώσεις του.

Κάμπος: «Τεράστια ομάδα ο Άρης»
Ο Πάουλο Κάμπος δεν έχει αναλάβει τυπικά τον Άρη, αλλά σε δηλώσεις που έκανε, μίλησε σαν προπονητής του. Ο Βραζιλιάνος τεχνικός τόνισε ότι οι «κίτρινοι» είναι τεράστια ομάδα και πως είναι έτοιμος να την αναλάβει, ενώ αναφέρθηκε και στον κόσμο της.

«Ο Άρης είναι μια τεράστια ομάδα και είμαι έτοιμος να τον αναλάβω. Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα η συγκεκριμένη πρόταση και είμαι έτοιμος να έρθω. Το μόνο που απομένει είναι να μου στείλουν τα εισιτήρια και να ταξιδέψω στην Ελλάδα και αυτό περιμένω. Από τότε που ήμουν προπονητής στον Αστέρα Τρίπολης θυμάμαι ότι ήταν μια από τις πιο δύσκολες έδρες του πρωταθλήματος το γήπεδο του Άρη. Παθιασμένοι οπαδοί και πάντα γεμάτο. Εύχομαι να οδηγήσω την ομάδα εκεί που της αξίζει», ανέφερε στο «Goal» ο 57χρονος κόουτς.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: