Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Πελέ: «Είμαι καλά»

Ο Πελέ μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter φρόντισε να καθησυχάσει τους φίλους του ποδοσφαίρου για την κατάσταση της υγείας του.

Πελέ: «Είμαι καλά»
«Είμαι καλά»…

Ο Πελέ φρόντισε να καθησυχάσει τους φίλους του ποδοσφαίρου και φυσικά τους συμπατριώτες του για την κατάσταση της υγείας του.

Μέσω του λογαριασμού που διατηρεί στο twitter, τιτίβισε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και πως όλα είναι καλά.

«Απλώς με τοποθέτησαν σε ένα ειδικό τέτοιο δωμάτιο καθαρά για λόγους ιδιωτικότητας. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την επιθυμία πολλών να έρθουν και να με δουν αλλά πραγματικά χρειάζομαι να συνεχίσω τη θεραπεία μου με ηρεμία», τόνισε και συνέχισε:

«Είμαι ευλογημένος γιατί λαμβάνω όλη αυτή την αγάπη και την υποστήριξη από όλους εσάς, ευχαριστώ τον Θεό που δεν είναι κάτι σοβαρό. Ανυπομονώ να περάσω τις γιορτές που έρχονται με την οικογένειά μου και να αρχίσω τη νέα χρονιά ανανεωμένος και έτοιμος για νέα ταξίδια σε όλο τον κόσμο τα οποία έχω ήδη προγραμματίσει. Σας ευχαριστώ», κατέληξε.*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: