Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Αντετοκούνμπο: «Η ομάδα είναι δυνατή»

Απόλυτα ικανοποιημένος από τον τρόπο που έκλεισαν το 2014 οι Μπακς δήλωσε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Αντετοκούνμπο: «Η ομάδα είναι δυνατή»
Πέρσι η ομάδα του ήταν η χειρότερη του ΝΒΑ. Φέτος η πρόοδός της είναι τεράστια και έκλεισαν το 2014 με 17-16. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν θα μπορούσε να μην είναι ευχαριστημένος με την πορεία των Μπακς.

«Η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη. Αυτή τη σεζόν δεν ξέραμε πόσο καλοί θα ήμασταν και αν θα μπορούσαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Όμως όσο περνά ο καιρός, βλέπω πως η ομάδα είναι δυνατή και προσπαθούμε να κερδίσουμε όσα περισσότερα παιχνίδια μπορούμε», τόνισε ο 20χρονος φόργουορντ, που έχει σημαντική συμβολή στη μεταμόρφωση των «ελαφιών».

Όσο για το παιχνίδι του κοντά στο καλάθι, που έχει βελτιωθεί αισθητά, είπε: «Προσπαθώ να πάω κοντά στο καλάθι και να ποστάρω. Αν έχω τη δυνατότητα να σκοράρω, θα το κάνω, αλλά προσπαθώ να βρω και τους συμπαίκτες μου. Έτσι το παιχνίδι γίνεται πιο εύκολο. Αν δεν έρχεται βοήθεια για το μαρκάρισμά μου, παίρνω την επίθεση. Αν έρθει δεύτερος παίκτης πάνω μου, μπορώ να βρω τη σωστή πάσα γιατί είμαι πιο ψηλός από τους περισσότερους αντιπάλους».

Μαζί του συμφώνησε και ο Τζέισον Κιντ. «Ο Γιάννης έχει τη δυνατότητα να βλέπει πάνω από την άμυνα. Αν δεν μπορέσει να φτάσει στο καλάθι, μπορεί να αναζητήσει τον ελεύθερο συμπαίκτη και το έκανε πολλές φορές στο παιχνίδι με τους Καβαλίερς».*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: