Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

«Δεν θα γίνει η εκκαθάριση»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο πρώην πρόεδρος του Άρη, Αντώνης Ζαμπέτας και μίλησε για την εξουσιοδότηση που δεν του δόθηκε ενώ άσκησε και έντονη κριτική στους ανθρώπους των «Κίτρινων».
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για την χρονιά που πέρασε:
« Ο Άρης έκανε δύο τεράστια λάθη συνολικά στην ιστορία του. Το ένα είναι πως δεν έκανε κλειστό γήπεδο με την υπερομάδα του μπάσκετ και το άλλο πως πήγαμε στην Γ΄ εθνική χωρίς κανέναν λόγο. Αποδεικνύεται καθημερινά το μεγαλύτερο λάθος όλων των εποχών».
Για την εξουσιοδότηση που ζήτησε:
«Πήγα στη Γ.Σ των μετόχων και ζήτησα για άλλη μια φορά εξουσιοδότηση για να σωθούν όλοι. Οι μεγαλομέτοχοι έχουν άγνοια κινδύνου και είναι ανενημέρωτοι για το τι θα ακολουθήσει και σε αυτούς αν η ΠΑΕ Άρης διαλυθεί στα χέρια τους. Μου είπαν πως δεν μου δίνουν την εξουσιοδότηση αλλά δεν μου λένε το γιατί. Το μόνο που μου είπαν είναι πως εγώ μπορώ να την χρησιμοποιήσω κατά της εκκαθάρισης του Άρη. Βέβαια, δεν έχει ξεκινήσει η εκκαθάριση και δεν θα τελειώσει και ποτέ κατά την άποψη μου. Κοροϊδεύουν τον κόσμο του Άρη ασυστόλως είτε από άγνοια, είτε το κάνουν εσκεμμένα αλλά δεν θέλω να το πιστέψω αυτό. Ο Άρης παθαίνει κάθε μέρα κακό. Για να απαλλαχτείς από το χρέος πρέπει να ξέρεις πώς να το κάνεις.
Όλοι οι Αρειανοί είναι θύματα παραπληροφόρησης. Θεωρούμε πως ότι έκανε η ΑΕΚ μπορούμε να το κάνουμε και εμείς όμως είχε έναν άνθρωπο με τρομερή δυναμική. Ακόμα και εκεί όμως κάποιοι έχουν πρόβλημα. Εγώ είχα πει πως δεν θα σταθώ εμπόδιο αν υπάρχει οργάνωση, ποδοσφαιρική λογική και ξεκίνημα από τις ακαδημίες. Αλλάζουν όμως τα πρόσωπα κάθε μέρα και γίνεται ο Άρης ένα γαϊτανάκι στις διαθέσεις του κάθε ανίκανου. Θα τους κυνηγήσω μέχρι το διάστημα εγώ. Έχω πάει έγγραφο ζητώντας εξουσιοδότηση για να φέρω επενδυτή. Τους είπα δεν ξέρω τι προτάσεις έχετε και μακάρι να ευοδώσουν. Πρέπει όμως να ρωτήσουν και τον κ. Κάλας και τους Ισπανούς που σε περίπτωση που δεν μπορέσουν να κάνουν την ΠΑΕ για οποιοδήποτε λόγο τι θα γίνει. Οι άνθρωποι δεν μου δίνουν εξουσιοδότηση γιατί φοβούνται πως θα την χρησιμοποιήσω εις βάρος της ΠΑΕ Άρης. Αυτό είναι για γέλια»!
Για τον νόμο που ισχύει αυτή την στιγμή:
«Αν αλλάξει ο νόμος το καλοκαίρι τι θα λέει ο καθένας; Στην Κύπρο μια μέρα ξυπνήσαν και δεν είχαν λεφτά στις τράπεζες. Ο Σαββίδης λέει πως θα βάλει τα εκατομμύρια όμως δεν γίνεται τίποτα. Η κυβέρνηση είναι δεμένη χειροπόδαρα από την Τρόικα. Κανείς δεν ξέρει πως θα γίνει αυτό που έγινε στην Λάρισα και στον Αγροτικό Αστέρα».
Για τα χρέη που είχε ο Άρης:
«Δεν χρωστάω στον Άρη ούτε 1 ευρώ. Άφησαν στην διοίκηση Ψηφίδη 1.600.000 ευρώ ανείσπρακτο και πλήρωσε η ομάδα τις υποχρεώσεις της. Το 2009 κληρονόμησα 15.000.000 ευρώ από τον Σκόρδα. Από το 2009 μέχρι το 2012 ποιος πλήρωσε το 44; Μαζί με τα υπόλοιπα χρήματα άφησα 2.500.000 ευρώ ανείσπρακτα για να πληρώσει η ομάδα. Ο κ. Χριστοφορίδης ένα νομικός σύμβουλος πήρε εξουσιοδότηση να μιλήσει με τους Ισπανούς και το ίδιο ζητάω και εγώ. Είμαι ένα πρόσωπο που εμπλέκεται και μου λένε πως δεν θέλουν επενδυτή».
Για το γεγονός πως δε θέλει κάποιον από τον Α.Σ μαζί του στις συζητήσεις:
«Υπάρχει ρήτρα εμπιστευτικότητα. Αν αναφέρω μόνο που θα πάμε τότε όλοι θα πλησιάσουν και θα έρθουν γύρω τα ΜΜΕ. Ο κ. Κάλας ανέφερε το όνομα του κ. Χένες και μπορεί να τον πάρουν τηλέφωνο και να του πουν να μην πατήσει στην Θεσσαλονίκη. Αν δω τον κ. Χένες στο Χαριλάου εγώ θα είμαι μαζί του. Θα φέρει γνώσεις και τεχνογνωσία. Αν τον δούμε θα τρίβουμε μόνο τα μάτια μας. Αυτές οι δουλειές πρέπει να γίνονται με πλήρη μυστικότητα. Εγώ θέλω εξουσιοδότηση και όταν θα είναι χειροπόδαρα δεμένο το θέμα τότε θα το παρουσιάσω».
Για το αν έχει κάποια συγκεκριμένη εταιρεία:
«Η εξουσιοδότηση δεν θα είναι για μια συγκεκριμένη εταιρεία. Θα λέει πως με εξουσιοδοτούν να πάω να μιλήσω και να φέρω  στους φορείς και στις Γενικές Συνελεύσεις κάποιον. Αν λέει στην εταιρεία τάδε, η εξουσιοδότηση θα πάρουν όλοι τηλέφωνο να την αποτρέψουν. Λένε πως θα χρησιμοποιήσω την εξουσιοδότηση κατά της εκκαθάρισης του Άρη αλλά υπάρχουν άλλοι 100 τρόποι να το κάνω αυτό. Υπάρχει ενδεχόμενο να έρθει μια πάρα πολύ σοβαρή εταιρεία. Υπάρχει η πόλη του Ντόρτμουντ και μπορούν όλοι να κάνουν έναν συνειρμό τι σημαίνει αυτό. Τώρα έχει η πόλη προβλήματα αλλά ας σκεφτούμε τι μπορεί να γίνει σε λίγο καιρό».
Για τους λόγους που δεν έφερε τον επενδυτή όταν ήταν διοίκηση:
«Τότε το 2011 πήγα και μίλησα με τον Μαικ Ρικ που ήταν στην Μάντσεστερ Σίτι. Επίσης, είχα μιλήσει με τον πρόεδρο της Ντόρτμουντ. Το 2012 όχι μόνο μιλούσα αλλά είχα και email με το εμπορικό τμήμα της Ντόρτμουντ. Μια μέρα εκδιώχθηκα και έκτοτε οι συνομιλίες με τον κ. Βάτσκε διαλύθηκαν γιατί δεν ήμουν θεσμικό πρόσωπο. Προσπάθησα να κάνω και τις υπόλοιπες διοικήσεις ήρωες αλλά δεν με άφησαν. Αύριο αν η ομάδα έχει επενδυτή το γήπεδο θα έχει 20.000 κόσμο. Το Χαριλάου δεν θα φτάνει αν έρθει σοβαρός επενδυτής. Σήμερα δεν έρχεται ο κόσμος επειδή είμαστε ασόβαροι. Η εκκαθάριση ακόμα δεν έχει ψηφιστεί και είμαστε ακόμα στον Ιανουάριο. Τι ψέματα λένε στον κόσμο; Θα πάω στα δικαστήρια αν χρειαστεί με έγγραφο που θα λέει πως αν είχα εξουσιοδότηση θα είχα επενδυτή. Εγώ είχα βάλει 200.000 ευρώ ενώ τώρα το ταμείο δεν έχει 200 ευρώ. Στήριξα την εταιρεία, δεν πήρα 1 ευρώ πίσω και ακούω τα πάντα. Η καρδιά μου είναι μαυρισμένη στην Γ’ εθνική».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: