Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Ντούμπλαρε τα βραβεία ο Παπαδόπουλος!!

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Δημήτρης Παπαδόπουλος αναδείχθηκε κορυφαίος Έλληνας ποδοσφαιριστής. «Ελπίζω σε ένα πιο καθαρό πρωτάθλημα», είπε μετά την βράβευσή του.

Ντούμπλαρε τα βραβεία ο Παπαδόπουλος!
Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος ήταν ένα από τα σημεία αναφοράς στην εξαιρετική περσινή πορεία του Ατρομήτου στο πρωτάθλημα, και λίγο μετά την ανάδειξή του στην κορυφαία 11άδα της περιόδου 2013-2014 πήρε ένα ακόμα μεγαλύτερο βραβείο: αυτό του κορυφαίου Έλληνα ποδοσφαιριστή.

«Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Γιώργο Σπανό και τον κύριο Αγγελόπουλο για την αγάπη που μου έδειξαν. Τον προπονητή μου, Γιώργο Παράσχο, τους συμπαίκτες μου. Αφιερώνω αυτό το βραβείο στους γονείς μου, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου. Και θέλω να κάνω μια ευχή, όπως είπε και ο Υφυπουργός. Να έχουμε ένα καθαρό ελληνικό πρωτάθλημα. Ελπίζω να το ζήσω κι εγώ», είπε ο νυν επιθετικός του ΠΑΟΚ.

Συνυποψήφιοι ήταν ο Κώστας Μήτρογλου (Ολυμπιακός) και ο Θανάσης Παπάζογλου (ΟΦΗ). *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: