Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Χαρούμενος με την μεταγραφή ο Κουαδράδο!!

Μόνο καλά λόγια για την Τσέλσι και τον Ζοσέ Μουρίνιο είχε να πει ο Χουάν Κουαδράδο στο επίσημο κανάλι του συλλόγου, δηλώνοντας απολύτως χαρούμενος με την τροπή που πήραν τα πράγματα.
«Είμαι χαρούμενος και ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δίνεται .Είναι σαν όνειρο να παίξω για μία ομάδα σαν την Τσέλσι.
Το σημαντικότερο κομμάτι αυτού του ονείρου είναι ότι θα αποτελέσω μέρος μιας μεγάλης ομάδας όπως είναι η Τσέλσι. Για μένα αυτό είναι τεράστιο κίνητρο για να παίξω καλά.
Είμαι γρήγορος και ελπίζω να τον δείξω στον αγωνιστικό χώρο και να μπορέσω να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Είναι σπουδαίο να μπορώ να συνεργαστώ με έναν από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο. Είμαι χαρούμενος που θα συνεργαστώ μαζί του και ελπίζω ότι θα με κάνει ένα καλύτερο ποδοσφαιριστή» σχολίασε ο Κολομβιανός διεθνής.
*Πηγή: england365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: