To «Birdman» σάρωσε στην απονομή των όσκαρ! Ο Αλεχάντρο Ιναρίτου
σκηνοθέτησε και ο Μάικλ Κίτον απογείωσε τον ρόλο ενός ξεπεσμένου
''εμπορικού'' αστέρα του σινεμά, ο οποίος έκανε τεράστια επιτυχία κόντρα
σε όλους και σε όλα, με μία ''ποιοτική'' θεατρική παράσταση στην Νέα
Υόρκη. Όλα αυτά σε συνθήκες τρέλας. Λίγες ώρες, νωρίτερα, στο κέντρο της
Αθήνας, ο Γιάννης Αναστασίου και οι ποδοσφαιριστές του έπαιρναν μια
μεγάλη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό, βάζοντας... φωτιά στην κορυφή! Το
gazzetta.gr δίνει τα δικά του όσκαρ στους μεγάλους πρωταγωνιστές της
«πράσινης» επικράτησης!
Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου: Στάθης Ταυλαρίδης. Από τον πρόεδρο και τους οπαδούς μέχρι τους συμπαίκτες και τους φροντιστές, όλοι πίνουν νερό στο όνομά του! Ο 35χρονος στόπερ «έδεσε» την άμυνα του Παναθηναϊκού, έγινε ο ηγέτης σε μετόπισθεν που είχαν τεράστιο πρόβλημα και απέναντι στον Ολυμπιακό έκανε μια τεράστια εμφάνιση! Ανίκητος, αλάνθαστος, «εξαφάνισε» τον Μήτρογλου και ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής(ναι ένας αμυντικός και ας μας αρέσει στην Ελλάδα να βγάζουμε mvp μόνο όσους βάζουν γκολ) στην νίκη του «τριφυλλιού».
Όσκαρ Β' ανδρικού ρόλου: Κάρλος Ζέκα. Για πρώτη φορά στον ενάμιση χρόνο που βρίσκεται στον πάγκο του Παναθηναϊκού, ο Γιάννης Αναστασίου μίλησε για ατομική εμφάνιση ποδοσφαιριστή του. «Όταν έχεις αρχηγό που δίνει και την ψυχή του, σήμερα θα το έδινα στον Ζέκα το όσκαρ» είπε για τον Πορτογάλο μέσο, ο οποίος έκανε κατάθεση ψυχής, καρδιάς, πνευμονιών. Έδωσε ότι είχε και δεν είχε μέσα στο γήπεδο. Συγκλονιστική «ερμηνεία» από τον 26χρονο μέσο που παρέσυρε και την υπόλοιπη ομάδα προς την νίκη.
Όσκαρ Σκηνοθεσίας: Γιάννης Αναστασίου. Διάβασε τον Ολυμπιακό, ήξερε που και πως να «χτυπήσει» και ως σωστός... σκηνοθέτης προετοίμασε άψογα τους ποδοσφαιριστές του για το μεγάλο παιχνίδι. Παρουσίασε παίκτες «ταλιμπάν», έτοιμους να... δαγκώσουν τον αντίπαλο! Ακόμη και μετά το πρώτο στείρο πρώτο μέρος που το πλάνο δεν έβγαινε στο δημιουργικό κομμάτι, «πότισε» με εμπιστοσύνη την ομάδα στα αποδυτήρια. Μετά το 1-0 δεν «κλείστηκε» πίσω, έψαξε και το δεύτερο γκολ και δικαιώθηκε στο 78' με το 2-0 που έβαλε τέλος στην σεμνή τελετή.
Καλύτερη φωτογραφία: Ο ορισμός της λέξης Ο Μ Α Δ Α. Ο πανηγυρισμός μετά το δεύτερο γκολ του Παναθηναϊκού από τον Μλάντεν Πέτριτς.
Καλύτερο πρωτότυπο σενάριο: Κώστας Τριανταφυλλόπουλος. Δεν έπαιξε στην φυσική του θέση. Ο... σκηνοθέτης τον επέλεξε για το δεξί άκρο της άμυνας. Και τι έκανε; Τα πάντα. Με διαφορά την πιο γεμάτη εμφάνισή του με την φανέλα του Παναθηναϊκού. Σωστός τακτικά στο ανασταλτικό κομμάτι, δυνατός στις προσωπικές μονομαχίες, με αυτοσυγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό. Στο δεύτερο ημίχρονο έκανε δουλειά και στην δημιουργία. Με «κούρσες», με σωστές επιλογές στην τελική πάσα και μια καταπληκτική σέντρα προς τον Μπεργκ. Έπαιξε ρόλο και στην γενική νοοτροπία των ξένων πριν το παιχνίδι.
Καλύτερη ταινία μικρού μήκος: ''Μλάντεν Πέτριτς, η εκτέλεση''. Ο λόγος; Τα 3-4 δευτερόλεπτα που φέρνει μπροστά του την μπάλα μετά το λάθος των παικτών του Ολυμπιακού και «εκτελεί» τον Ρομπέρτο. Ο Κροάτης είναι παίκτης υψηλότατου επιπέδου. Σαν τους μεγάλους ηθοποιούς που τους αρκούν μία-δύο σκηνές για να κλέψουν την παράσταση. Έτσι κι εκείνος. Έδειξε «ένστικτο» μεγάλου στράικερ, δεν συγχώρεσε και «σφράγισε» την νίκη της ομάδας του.
*Πηγή: gazzetta.gr*
Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου: Στάθης Ταυλαρίδης. Από τον πρόεδρο και τους οπαδούς μέχρι τους συμπαίκτες και τους φροντιστές, όλοι πίνουν νερό στο όνομά του! Ο 35χρονος στόπερ «έδεσε» την άμυνα του Παναθηναϊκού, έγινε ο ηγέτης σε μετόπισθεν που είχαν τεράστιο πρόβλημα και απέναντι στον Ολυμπιακό έκανε μια τεράστια εμφάνιση! Ανίκητος, αλάνθαστος, «εξαφάνισε» τον Μήτρογλου και ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής(ναι ένας αμυντικός και ας μας αρέσει στην Ελλάδα να βγάζουμε mvp μόνο όσους βάζουν γκολ) στην νίκη του «τριφυλλιού».
Όσκαρ Β' ανδρικού ρόλου: Κάρλος Ζέκα. Για πρώτη φορά στον ενάμιση χρόνο που βρίσκεται στον πάγκο του Παναθηναϊκού, ο Γιάννης Αναστασίου μίλησε για ατομική εμφάνιση ποδοσφαιριστή του. «Όταν έχεις αρχηγό που δίνει και την ψυχή του, σήμερα θα το έδινα στον Ζέκα το όσκαρ» είπε για τον Πορτογάλο μέσο, ο οποίος έκανε κατάθεση ψυχής, καρδιάς, πνευμονιών. Έδωσε ότι είχε και δεν είχε μέσα στο γήπεδο. Συγκλονιστική «ερμηνεία» από τον 26χρονο μέσο που παρέσυρε και την υπόλοιπη ομάδα προς την νίκη.
Όσκαρ Σκηνοθεσίας: Γιάννης Αναστασίου. Διάβασε τον Ολυμπιακό, ήξερε που και πως να «χτυπήσει» και ως σωστός... σκηνοθέτης προετοίμασε άψογα τους ποδοσφαιριστές του για το μεγάλο παιχνίδι. Παρουσίασε παίκτες «ταλιμπάν», έτοιμους να... δαγκώσουν τον αντίπαλο! Ακόμη και μετά το πρώτο στείρο πρώτο μέρος που το πλάνο δεν έβγαινε στο δημιουργικό κομμάτι, «πότισε» με εμπιστοσύνη την ομάδα στα αποδυτήρια. Μετά το 1-0 δεν «κλείστηκε» πίσω, έψαξε και το δεύτερο γκολ και δικαιώθηκε στο 78' με το 2-0 που έβαλε τέλος στην σεμνή τελετή.
Καλύτερη φωτογραφία: Ο ορισμός της λέξης Ο Μ Α Δ Α. Ο πανηγυρισμός μετά το δεύτερο γκολ του Παναθηναϊκού από τον Μλάντεν Πέτριτς.
Καλύτερο πρωτότυπο σενάριο: Κώστας Τριανταφυλλόπουλος. Δεν έπαιξε στην φυσική του θέση. Ο... σκηνοθέτης τον επέλεξε για το δεξί άκρο της άμυνας. Και τι έκανε; Τα πάντα. Με διαφορά την πιο γεμάτη εμφάνισή του με την φανέλα του Παναθηναϊκού. Σωστός τακτικά στο ανασταλτικό κομμάτι, δυνατός στις προσωπικές μονομαχίες, με αυτοσυγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό. Στο δεύτερο ημίχρονο έκανε δουλειά και στην δημιουργία. Με «κούρσες», με σωστές επιλογές στην τελική πάσα και μια καταπληκτική σέντρα προς τον Μπεργκ. Έπαιξε ρόλο και στην γενική νοοτροπία των ξένων πριν το παιχνίδι.
Καλύτερη ταινία μικρού μήκος: ''Μλάντεν Πέτριτς, η εκτέλεση''. Ο λόγος; Τα 3-4 δευτερόλεπτα που φέρνει μπροστά του την μπάλα μετά το λάθος των παικτών του Ολυμπιακού και «εκτελεί» τον Ρομπέρτο. Ο Κροάτης είναι παίκτης υψηλότατου επιπέδου. Σαν τους μεγάλους ηθοποιούς που τους αρκούν μία-δύο σκηνές για να κλέψουν την παράσταση. Έτσι κι εκείνος. Έδειξε «ένστικτο» μεγάλου στράικερ, δεν συγχώρεσε και «σφράγισε» την νίκη της ομάδας του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου