Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Σαλαπασίδης: «Αξία για εμένα ο Απόλλων» (audio)

Στο Metropolis 95,5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο Θεόδωρος Σαλαπασίδης.

Ο παλαίμαχος άσος του Απόλλωνα, βραβεύτηκε χθες από την ΠΑΕ, στο περιθώριο του αγώνα με αντίπαλο τη Ζάκυνθο.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Είμαι καλά, είμαι συνταξιούχος και τώρα κοιτάω να ασχοληθώ με την ομάδα του Απόλλωνα γιατί μου δίνει χαρά. Είμαι 68 ετών περνάνε γρήγορα τα χρόνια».

Πόσα χρόνια έπαιξε στον Απόλλωνα Καλαμαριάς: «Έπαιξα 13 συνεχόμενα χρόνια στον Απόλλωνα. Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν και μακροβιότεροι παίκτες από εμένα που έχουν αγωνιστεί στον ιστορικό αυτό σύλλογο».

Για τη διοίκηση της ομάδας που τον τίμησε στον αγώνα με την Ζάκυνθο: «Ευχαριστώ την διοίκηση που με τίμησε. Ήταν μεγάλη χαρά για μένα. Η ομάδα μας χθες μας χαροποίησε και με σκορ που δεν το περίμενε κανένας».

Για το αν πηγαίνει στο γήπεδο: «Πάντα πηγαίνω στο γήπεδο. Είμαι σταθερός οπαδός της ομάδας».

Για το τι σημαίνει για αυτόν ο Απόλλων Καλαμαριάς: «Για μένα είναι αξία ο Απόλλων και χαίρομαι πολύ που ήμουν μέλος αυτής της μεγάλης ομάδας».

Ακούστε όσα είπε στο Metropolis 95,5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» ο Θόδωρος Σαλαπασίδης:

Upload Audio - Download Music - Psy -Gangnam style


*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: