Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

«Αφήνουμε μια δουλειά στην μέση»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο πρώην προπονητής των νέων του Απόλλων 1926, Κώστας Γαλτσίδης και μίλησε για την απόλυση του από την ομάδα.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Προφανώς θίχθηκε ο κ. Ανατολίτης από κάποιες δηλώσεις που έκανα. Είμαι γέννημα – θρέμμα του Απόλλωνα και έχω κάθε δικαίωμα να έχω άποψη όπως όλοι οι παλαίμαχοι έχουν. Ανέφερα τα λάθη, τόνισα πως δεν πρέπει να γίνουν στην πορεία παρόμοια πράγματα και πως πρέπει να αναλάβουν την ομάδα κάποιοι άνθρωποι που γνωρίζουν το αντικείμενο. Το έργο είναι πολύ δύσκολο και η Γ’ εθνική θα είναι πολύ ανταγωνιστική. Αυτά αν κάποιοι τα παρερμηνεύουν, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι. Μεθαύριο παίζουμε τον επαναληπτικό των μπαράζ και εγώ ήθελα να πάω μέχρι τέλους με αυτά τα παιδιά. Το παράπονο όλων ήταν όταν ανεξάρτητα από την πρώτη ομάδα δεν θα έπρεπε να πειραχτεί η Β’ ομάδα. Η απόλυση με ενόχλησε γιατί αφήνουμε μια δουλειά στην μέση. Η ομάδα πήγαινε για να βγει πρώτη. Εγώ έχω στείλει το μήνυμα στα παιδιά να παίξουν για τον σύλλογο και να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: