Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Το ποδόσφαιρο των μπράβων!!

Το gazzetta.gr αποκαλύπτει μία συνομιλία που είναι μέσα στην πρόταση του εισαγγελέα Πούλιου για τους στημένους αγώνες και αποδεικνύει πως δρουν οι παράγοντες.
Το gazzetta.gr έχει την πρόταση των 3.099 σελίδων του εισαγγελέα Παναγιώτη Πούλιου προς το Δικαστικό Συμβούλιο, με την οποία θεωρεί ένοχα 93 άτομα για τους στημένους αγώνες της περιόδου 2008-2011.
Ο διάλογος μεταξύ των δύο παραγόντων που σας παρουσιάζουμε έγινε το 2011 και αναφέρεται σε πολλές περιπτώσεις η παρουσία μπράβων! Δείτε τι λένε:
«Β: Έλα το έφαγε το σύστημα στην Κέρκυρα.
Α: Τι;
Β: Άμα δεις ένα πέναλτι που δεν έδωσε στην Κέρκυρα.
Α: Το ξέρω μωρέ έμενα θα μου το πεις.
Β: Το είδα εγώ, έχω κάτσει και έχω δει το ματς, είναι το στήσιμο να έχεις υπόψη σου έτσι.
Α: Ναι.
Β: Να σου πω κάτι, σου ζητήσανε τα διαπιστευτήρια στους μπράβους που έχεις μαζί σου, να τους πεις ότι είναι τα ίδια διαπιστευτήρια που είχαν με τον Ολυμπιακό πες.
Α: Όχι ρε δεν ζητάω τίποτα. Θα τους γ…, δεν με αφήνουν να μπω μέσα στον παρατηρητή.
Β: Το έμαθα γι’ αυτό σου λέω.
Α: Πάρε τον Πάτρικ και δεν ξεκινάω, ούτε πάω συνθέσεις, ούτε τίποτα. Αν δεν φύγουν και δεν ανοίξουν την πόρτα θα γίνει μέγα θέμα.
Β: Ο διαιτητής να μην ανοίξει την πόρτα;
Α: Δεν ανοίγουν την πόρτα. Απαγορεύεται αυτό το πράγμα.
Β: Του διαιτητή.
Α: Έχουν από έξω 4-5 μπράβους που τους έχω για τα’ α… μου αλλά δεν λέει τίποτα και έχουν κλειδώσει την πόρτα και δεν μπαίνει κανείς μέσα. Εμείς καθόμαστε εδώ, ούτε δε ούτε τίποτα, δεν ξεκινάει το παιχνίδι.
Β: Ναι. Τον Πατρίκ γιατί δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Τώρα μίλαγα μαζί του
Α: Ναι.
Β: Να του πω να σε πάρει;
Α: Πες του να με πάρει γιατί θα γίνει της π...
Β: Εντάξει»,
ενώ μετά από λίγη ώρα, τα δύο ως άνω πρόσωπα ξαναεπικοινώνησαν:
«Β: Δεν απαντάει, τον έχω πάρει δύο φορές.
Α: Επίτηδες.
Β: Πριν 5 λεπτά μίλησα μαζί του, παρ’ τον κι εσύ από το κινητό σου.
Α: Ήρθε τώρα εδώ ο συντονιστής, του λέω δεν ξεκινάει το παιχνίδι, έχουν κλειδώσει τις πόρτες και δεν με αφήνουν να μπω μέσα να πάρω τα δελτία.
Β: Καλά πώς έχουν πέντε μπράβους;
Α: 10 έχουν όχι 5. Τρέμουν μην τους γ… εδώ μέσα.
Β: Τα ίδια δηλαδή όπως σε εμένα έτσι;
Α: Ναι».

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: