Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Αποσύρεται στο τέλος της σεζόν ο Φρίντελ!!

Τα γάντια του θα κρεμάσει με το τέλος της σεζόν ο 43χρονος γκολκίπερ της Τότεναμ, Μπραντ Φρίντελ.
Ο Αμερικανός διεθνής έχει πλούσιο πέρασμα από την Πρέμιερ Λιγκ, καθώς αγωνίστηκε για λογαριασμό των Νιούκαστλ, Λίβερπουλ, Μπλάκμπερν, Άστον Βίλα και πριν τελικά επιλέξει τα «σπιρούνια» το 2011.
Το αξιόπιστο back up των Λονδρέζων δήλωσε για την απόφασή του:
«Είμαι απίστευτα υπερήφανος για ό,τι έχω κάνει στην καριέρα μου. Όταν άρχισα το ταξίδι ποτέ δεν είχα φανταστεί πως μπορεί να κρατήσει για τόσο πολύ.
Αυτό που θα μου λείψει περισσότερο είναι η καθημερινή συναναστροφή με το επιτελείο και τους παίκτες. Πραγματικά δεν υπάρχει κάτι σαν κι αυτό, αλλά γίνομαι 44 και πιστεύω πως είναι μια καλή στιγμή για να σταματήσω. Πέρασα υπέροχα στην Τότεναμ και γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους κατά την διάρκεια της καριέρα μου.
Η Τότεναμ είναι ένας απίστευτος σύλλογος και αισθάνομαι τιμή που ήμουν κομμάτι της για τέσσερα χρόνια. Ο προπονητής είναι πολύ καλός, υπάρχει μεγάλο ταλέντο τόσο στους μικρότερους όσο και στους μεγαλύτερους. Βλέπω μεγάλα πράγματα για το μέλλον».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: