Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Μιλιβόγιεβιτς: «Ετοιμος να υπογράψω»

O Λούκα Μιλιβόγιεβιτς δεν ανησυχεί για το μέλλον του και τονίζει πως είναι έτοιμος να υπογράψει στον Ολυμπιακό!
Στην τελική ευθεία έχει μπει το θέμα της απόκτησης του Λούκα Μιλιβόγιεβιτς, με τον Σέρβο μέσο να τονίζει πως είναι έτοιμος να υπογράψει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό «Εχουμε μπροστά μας τον Τελικό που θα γίνει στις 23. Είναι σημαντικό να κερδίσουμε για να κλείσουμε ιδανικά τη σεζόν. Μετά θα έρθει και η ξεκούραση. Μέχρι το τέλος του μήνα θα έχει ολοκληρωθεί το θέμα. Εγώ είμαι έτοιμος να συνεχίσω τη συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό. Θα μάθουμε σύντομα αν η ελληνική ομάδα τα βρει με την Αντερλεχτ. Εχω συμβόλαιο μέχρι το 2018, δεν ανησυχώ για το μέλλον μου» τόνισε ο Μιλιβόγιεβιτς, ο οποίος πιέζει τους Βέλγους να ρίξουν την τιμή της συμφωνίας που είναι στα 2.7 εκατ. ευρώ.

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: