Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Γκαλέτι: «Τσεκάρω διαρκώς παίκτες για τον Ολυμπιακό»

Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι μίλησε στην Ole για τον νέο του ρόλο στον Ολυμπιακό, την επιθυμία που είχε να τελειώσει την καριέρα του στην Εστουδιάντες και τους Τσόρι και Χάρα.
Συνέντευξη στην Ole έδωσε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι. Ο scout του Ολυμπιακού στην Λατινική Αμερική τόνισε για:
Το πόστο του στον Ολυμπιακό: Ναι έχω έναν ρόλο στην ομάδα. Αυτόν του scout στην Λατινική Αμερική. Ταξιδεύω και τσεκάρω διαρκώς παίκτες για τον Ολυμπιακό και κοιτάζω να έχω συνεχώς επαφή γι' αυτό το θέμα με το τεχνικό τιμ. Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Είναι κάτι που μου αρέσει πολύ. Το απολαμβάνω.
Το εάν είναι η δουλειά που πάντα ήθελε και η προοπτική της προπονητικής: Όχι δεν με ενδιαφέρει η προπονητική. Δεν με ενδιέφερε ποτέ. Θέλει καθημερινή δουλειά και πολύ μεγάλη προσπάθεια και προσήλωση. Πράγματα τα οποία ήδη έχω κάνει ως παίκτης. Αγαπάω πολύ αυτό που κάνω: να κοιτάζω για παίκτες. Να τους παρακολουθώ και να τους αξιολογώ. Δεν πρέπει να κοιτάς μόνο εάν είναι καλοί ως ποδοσφαιριστές. Θα πρέπει να τους αναλύεις και ως προσωπικότητες. Να βλέπεις από τι περικλείονται και πως λειτουργούν.
Τους Τσόρι και Χάρα: Έτυχε να είμαι στην Ελλάδα όταν η ομάδα πήρε πρόσφατα το πρωτάθλημα. Πέρασα χρόνο με τον Τσόρι και τον Φράνκο. Εκτός απ' ότι είναι από την Αργεντινή είναι εξαιρετικοί. Εκεί τους αγαπούν πολύ γιατί πάντα τα πηγαίνουν καλά. Ο Αλεχάντρο οδηγεί την ομάδα. Πάντα αναδεικνύεται σε κορυφαίο παίκτη και είναι σταρ στην Ελλάδα.
Την ζωή του: Ζω στην Λα Πλάτα που είναι η παντοτινή μου αγάπη. Βλέπω κάθε αγώνα. Είναι κρίμα αυτό που έγινε στο Libertadores. Ευτυχώς τώρα είναι ο Γκάμπι Μιλίτο εδώ, που είναι φίλος. Παίξαμε μαζί σε Εθνική και Σαραγόσα. Είναι η πρώτη ατυχία που υπέστη όμως έχει καλούς παίκτες και την διάθεση να εξελίξει την ομάδα και να την μεγαλώσει και άλλο.
Το στιλ παιχνιδιού του τεχνικού τιμ της Εστουδιάντες και πως το βλέπει: Αρέσκεται στο να παίζει συγκροτημένα και με ομαδική προσπάθεια. Έχει χαρακτήρα και... δίψα για τη νίκη. Θα πρέπει να επηρεάσεις πάντα θετικά τους παίκτες που καθοδηγούν τις ομάδας. Επίσης ηλικιακά ο προπονητής είναι κοντά με τους παίκτες κάτι που βοηθάει.
To ότι εκτός από τον Μιλίτο ως προπονητή είναι επικεφαλής της διοίκησης ο Βερόν: Όπως ο Γκάμπι έτσι και ο Χουάν περνάει καινούριες καταστάσεις. Σαν παίκτης ήταν τρομερός στην θέση του. Ο καλύτερος. Τώρα έχει άλλες αρμοδιότητες και άλλου τύπου ευθύνες. Τώρα ουσιαστικά ξεκινάει και δεν είναι εύκολο να είσαι επικεφαλής μίας ομάδας. Έχει πολλά να κάνει και να βελτιώσει στην ομάδα. Ελπίζω να τα πάει καλά ειδικά τώρα που είναι... εγκλωβισμένος με πολλές υποχρεώσεις.
Τα συναισθήματά του από την ασθένειά του: Αποτέλεσε μία μεγάλη έκπληξη για μένα. Ήταν σκληρό. Πολύ σκληρό για μένα. Έπαιζα τόσα ματς στην Ελλάδα και δεν είχα νιώσει τίποτα. Βγήκαμε πρωταθλητές και είχα πολύ καλό επίπεδο. Από την μία ημέρα στην άλλη τα τεστ έδειξαν το πρόβλημά μου και έπρεπε να σταματήσω κάθε δραστηριότητα. Χρειάστηκε μεγάλη δύναμη.
Το πως ξεκίνησε η ιστορία του: Ξεκίνησε στο Μεξικό στην διάρκεια ενός ταξιδιού με την U20 της Αργεντινής. Προκλήθηκε από νερό. Ο ιός πήγε στα νεφρά μου και μετά έπληξε το σώμα μου με τον τρόπο του. Πάντα έλεγα όμως πως θα έπαιζα αρκετά χρόνια. Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά εάν υπήρχε αντίδραση στο σώμα μου όταν ήμουν πιο νέος. Το καλό είναι πως το έλεγξα τελικά και πως το ελέγχω και ότι έκανα μία καλή και φυσιολογική ζωή.
Το ότι ο πατέρας του, Ρούμπεν, του δώρισε το νεφρό του: Πάντα θα είναι το πρότυπό μου. Το είδωλό μου. Σαν παίκτης και σαν πατέρας. Σε αυτές τις καταστάσεις μετράει η αξία ενός ανθρώπου. Πάντα θα είμαι ευγνώμων στον πατέρα μου, Ρούμπεν, για το νεφρό που μου έδωσε. Είμαι ένας πατέρας τριών κοριτσιών που επίσης τον ευχαριστούν πολύ. Όταν το συζήτησαν η μητέρα μου με τον πατέρα μου έλαβαν μαζί την απόφαση. Ο πατέρας μου έδωσε το νεφρό του επειδή ήταν πιο αθλητικός σωματότυπος, υπήρξε παλιός αθλητής και παράλληλα ήταν και συμβατός δότης.
Τον ΟΦΗ και το κλείσιμο της καριέρας του: Είχα ένα όνειρο. Μία μεγάλη επιθυμία που αποδείχθηκε ψευδαίσθηση. Ήθελε να κλείσω την καριέρα μου στην Εστουδιάντες. Την ομάδα απ' όπου ξεκίνησα να παίζω μπάλα στα έξι μου. Δεν έγινε αυτό. Τελείωσα την καριέρα μου στον Ολυμπιακό και μετά ήρθαν κάποια ματς στην Εστουδιάντες και ο ΟΦΗ. Όταν μπήκα στο γήπεδο θυμάμαι το standing ovation από τον κόσμο και αντιλήφθηκα πως αυτό ήταν το τέλος. Έκτοτε δεν μου ήρθε ξανά η επιθυμία για ποδόσφαιρο. Ήθελα να τελειώσω την σταδιοδρομία μου στην Εστουδιάντες. Είχαμε πει μετά την επέμβαση να γίνω καλά, να αναρρώσω και να γίνουν έτσι τα πράγματα. Η ιδέα ήταν εκεί αλλά δεν υλοποιήθηκε. Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν γίνεται να παίρνεις αυτό που θέλεις. Θα ήταν όμως κάτι πολύ όμορφο. Δεν ήθελα πιέσω όμως κανέναν παραπάνω απ' όσο χρειαζόταν γι' αυτό.

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: