Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Λεμπρόν: «Με προσέβαλε ο Νοά»

Παράπονα από τη συμπεριφορά του Γιοακίμ Νοά είχε ο Λεμπρόν Τζέιμς μετά τον τρίτο αγώνα των Καβαλίερς με τους Μπουλς.

Λεμπρόν: «Με προσέβαλε ο Νοά»
Λεμπρόν Τζέιμς και Γιοακίμ Νοά αντάλλαξαν «γαλλικά» στο τρίτο δωδεκάλεπτο του αγώνα των Καβαλίερς με τους Μπουλς στο Σικάγο, με αποτέλεσμα να δεχτούν από μια τεχνική ποινή. Ο άσος του Κλίβελαντ μετά το τέλος του αγώνα εξέφρασε παράπονα για τη συμπεριφορά του Γάλλου σέντερ.

«Μου αρέσει το πάθος του. Είναι μαχητής, αλλά νομίζω πως το παράκανε. Είμαι πατέρας τριών παιδιών και δεν με σεβάστηκε. Δεν έχω πρόβλημα να τον αντιμετωπίσω. Είναι καλό να έχεις ανταγωνιστικό πνεύμα, αλλά μέχρι εκεί. Αυτά τα λόγια που μου είπε δεν χρειάζονταν. Ο καλύτερος τρόπος για να απαντήσεις σε αυτό είναι πάνω στο παιχνίδι. Εγώ έτσι λύνω τις διαφορές μου», τόνισε. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: