Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Μπενίτεθ: «Προτεραιότητα η Πρέμιερ Λιγκ»


Μπενίτεθ: «Προτεραιότητα η Πρέμιερ Λιγκ»

Την επιστροφή του στο κορυφαίο πρωτάθλημα εξετάζει και βάζει σε προτεραιότητα ο Ράφα Μπενίτεθ, έναν μήνα έπειτα από την απόλυσή του από τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο Ισπανός τεχνικός, μιλώντας στο «BT Sport», ανέφερε πως το πρώτο πράγμα που σκέφτεται για την επαναφορά του στους πάγκους είναι να βρει μια ομάδα στην Πρέμιερ Λιγκ.

Η τελευταία του δουλειά επί αγγλικού εδάφους ήταν ως υπηρεσιακός κόουτς στην Τσέλσι μετά τον Ρομπέρτο Ντι Ματέο, τη σεζόν 2012-2013.

«Είναι προτεραιότητά μου να επιστρέψω στην Πρέμιερ Λιγκ. Μου αρέσει πάρα πολύ το πρωτάθλημα της Αγγλίας. Η οικογένειά μου ζει στο Wirral και η γυναίκα μου, συνεχώς μου λέει “εμπρός, πάρε μια ομάδα και ξεκίνα πάλι την προπονητική”. Θέλω κι εγώ πολύ να επιστρέψω στους πάγκους...» δήλωσε ο Μπενίτεθ.

Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: