Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ο Μουρίνιο και ο Αϊνστάιν!

Στην αποκάλυψη ότι οι παίκτες του εμπνέονται από τον Άλμπερτ Αϊνστάιν, εν όψει του σημερινού πρώτου αγώνα για τα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ απέναντι στη Μπαρτσελόνα, προχώρησε ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης, Ζοσέ Μουρίνιο. Ο 48χρονος Πορτογάλος τεχνικός ανακάλυψε νέα τεχνική προκειμένου να πείσει τους παίκτες του ότι μπορούν να κερδίσουν τη Μπαρτσελόνα.
«Πριν από εσάς, δίνω κίνητρα στον εαυτό μου. Όταν το κάνω αυτό είναι πιο εύκολο να δώσω κίνητρα στους άλλους. Αλλά είμαι ο ίδιος προπονητής που έχασε με 5-0 από τη Μπαρτσελόνα, ακριβώς ο ίδιος. Δεν έχω κάποιο μαγικό φίλτρο», ήταν τα λόγια του «special one».
Ο Μουρίνιο με τη γνωστή του ευρηματικότητα βρήκε άλλον ένα τρόπο για να εμψυχώσει τους παίκτες του. Ο ίδιος αποκαλύπτει: «Απλά είπα στους παίκτες μου λόγια που δεν έχω πει εγώ, αλλά ο Άλμπερτ Αϊνστάιν. Ότι η μόνη δύναμη που είναι πιο δυνατή από την ηλεκτρική ή την ατομική ενέργεια είναι η θέληση του ανθρώπου. Με τη θέληση μπορείς να κάνεις θαύματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: