Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Μανωλάς : «Θέλω τίτλους με την αγαπημένη μου ομάδα»

Πανευτυχής ήταν ο Κώστας Μανωλάς μετά την κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος από την «Ένωση» κόντρα στον Ατρόμητο με 3-0. Ο Έλληνας αμυντικός δήλωσε πως θέλει να κατακτήσει πολλούς ακόμα τίτλους με την ΑΕΚ. Στα αγωνιστικά, υποστήριξε πως η ΑΕΚ δεν απειλήθηκε από τους Περιστεριώτες.

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Δώσαμε μία μεγάλη χαρά στον κόσμο μετά από μία πολύ δύσκολη χρόνια. Τώρα όμως δεν εφησυχάζουμε. Κοιτάμε μπροστά στα play-off. Έχουμε το ματς με τον Βόλο και θέλουμε να πάρουμε το εισιτήριο του Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι ο πρώτος τίτλος της καριέρας μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος που τον πήρα με τη φανέλα της αγαπημένης μου ομάδας. Ελπίζω να κατακτήσω και πολλούς άλλους».

Για τα αγωνιστικά :

«Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, παρά μόνο σε μία φάση. Όλοι δώσαμε το 120% και κατακτήσαμε το κύπελλο».

Για τον κόσμο:

«Δώσαμε χαρά σε 40.000 κόσμο που από την πρώτη στιγμή ήταν κοντά μας. Μας στήριξε, μας βοήθησε και ήταν ο δωδέκατος παίκτης. Δεν είναι καλό να μπαίνει ο κόσμος στο γήπεδο, αλλά νομίζω ότι αυτό έγινε λόγω της μεγάλης δίψας για τίτλο μετά από χρόνια».

Για τη συμπλοκή παικτών του Ατρόμητου με κόσμο:
 
«Δεν το είδα αυτό, αν όμως έχει γίνει είναι πολύ κακό και δεν πρέπει να συμβαίνει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: