Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Φαν ντερ Σαρ: «Ποιος ο λόγος να σταματήσω;»

Μπορεί ο Έντουιν Φαν ντερ Σαρ να έχει ανακοινώσει πως στο τέλος της χρονιάς θα «κρεμάσει» τα γάντια του και θα βάλει τέλος σε μια μακρόχρονη, αλλά και πολύ επιτυχημένη καριέρα, όμως ο Ολλανδός τερματοφύλακας στις δηλώσεις του μοιάζει να μην είναι ακόμη σίγουρος πως έχει πάρει τη σωστή απόφαση.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του έμπειρου τερματοφύλακα: «Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί να αποχωρήσω. Πολλοί με ρωτάνε ακριβώς το ίδιο. Σωματικά, δεν έχω κάποιο πρόβλημα, ακόμη βρίσκομαι σε καλή κατάσταση , αν και κανένας δεν μπορεί να παίζει συνέχεια έτσι. Τώρα πιο έχω περάσει τα 40 χρόνια νιώθω πως είναι καλύτερη στιγμή για να σταματήσω.
Μόνος μου το αποφάσισα, επίσης συμβουλεύτηκα τη γυναίκα μου και τον προπονητή μου. Ύστερα από μια συζήτηση που είχα με τον Φέργκιουσον πέρυσι καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως το ιδανικό θα ήταν να αποχωρήσω αυτή τη σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: