Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Χοσέμι: «Είμαι ένας από εσάς»


Οπαδός του Ηρακλή είναι ο Χοσέμι, ο οποίος θέλησε να αποχαιρετήσει τους φιλάθλους του Ηρακλή με γραπτή του δήλωση. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του αναφέρει :

"Με αυτήν την ανακοίνωση θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο του Ηρακλή ότι χθες 8/8/2011 ο εκπρόσωπος μου στην Ελλάδα ήρθε σε επίσημη συμφωνία με τον πρόεδρο του Ηρακλή κ. Ανδρέα Παντελή για τη λύση του συμβολαίου μου.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να  κρατήσω την υπόσχεση που είχα δώσει στον κόσμο του Ηρακλή στη συγκέντρωση που είχα παρευρεθεί ότι θα είμαι και την επομένη σεζόν στην ομάδα αλλά δεν παύει να είμαι ένας από εσάς. 

Η αγάπη και η εκτίμηση που πήρα καθ'ολη τη διάρκεια της χρονιάς με έκανε να αισθάνομαι οπαδός του Ηρακλή και πιστεύω ότι σεβαστηκα την ομαδα και τον κοσμο της δίνοντας το 100% των δυνατοτητων μου εντος και εκτος γηπεδου.

Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά δεν θα το κάνω γιατί βλέποντας πίσω δεν μπορείς να πας μπροστά.

Θέλω  να ευχαριστήσω όλον τον κόσμο του Ηρακλή για την απίστευτη αγάπη και αναγνώριση που εισέπραξα η όποια ήταν κάτι το οποίο δεν περίμενα όταν άρχιζα αυτό το ταξίδι, ελπίζω με την απόδοση μου να την ανταπέδωσα, τους προπονητές μου για την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε ,τους συμπαίκτες μου γιατί παρόλα τα προβλήματα κατά τη διάρκεια της χρονιάς μείναμε ενωμένοι και κρατήσαμε την ομάδα στην Superleague ,ιδιαίτερα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αρχηγό της ομάδας τον Τάσο γιατί με βοήθησε να προσαρμοστώ πολύ γρήγορα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και ελπίζω να μείνει κοντά στον Ηρακλή γιατί αγαπαει αυτήν την ομάδα  αλλά φυσικά και όλα τα παιδιά, τον κ.Φαναρα και όλους όσους γνωρισα.

Ειδικα οφείλω να ευχαριστήσω τον Ανδρέα Παντελή ο οποίος μετά από κάποιο διάστημα αδιαφορίας έδωσε  λύσεις άμεσα σε κάποια προσωπικά μου θέματα. Από τις συζητήσεις μαζί του και με την εμπειρία μου  θεωρώ ότι είναι ένας άνθρωπος κατάλληλος να ηγηθεί του Ηρακλή και ελπίζω να φέρει την ομάδα εκεί που της  αξίζει και εκεί που την ονειρεύονται οι οπαδοί της .

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο μου Στέφανο Σαρατση για τις απίστευτες βραδιές που μας χάρισε και την φιλοξενία του.

Ελπίζω οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν σύντομα και πάλι.
Στηρίξτε την ομαδα,στηριξτε τους ανθρώπους στην ομάδα γιατί μόνο ενωμένοι μπορεί η ομάδα να μπει στο δρόμο των επιτυχιών".

Jose Miguel Gonzalez Rey-JOSEMI

Για το ακριβες της μεταφρασης-κ. Ματινα Μαλλά- Δικηγόρος Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: