Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

"Μου αρέσουν οι άντρες με τρίχες στο στήθος" (ΦΩΤΟ+BINTEO)

Η Κατερίνα Στικούδη έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό "People" και αναφέρθηκε στις προτιμήσεις της στους άνδρες, τονίζοντας πως το σεξ δεν είναι σημαντικό για να παραμείνει σε μία σχέση.
"Μου αρέσουν οι άντρες με τρίχες στο στήθος" (ΦΩΤΟ+BINTEO)
"Με τίποτα! Κι αν μου μιλάει άσχημα ή με κάνει να κλαίω, θα πρέπει να μείνω για το σεξ; Αν είναι δυνατόν! Πώς θα τον φιλήσω μετά; Δεν θα μου βγει η ερωτική διάθεση, δεν θα μπορώ να λειτουργήσω", είπε αρχικά η Κατερίνα και πρόσθεσε: "Κάνω ένα ντουζάκι να δροσιστώ μετά το σεξ! Μετά θα φάμε, θα συζητήσουμε και θα δούμε καμία ταινιούλα".
"Εμένα μου αρέσει το αξύριστο look, οι τρίχες στο στήθος, στα χέρια και τα πόδια. Εγώ προτιμώ την αρρενωπότητα. Έχω δει στην παραλία κάποιους που είναι πολύ γυμνασμένοι και δεν έχουν ίχνος τρίχας πάνω τους. Συγγνώμη, αλλά ο άντρας που θα μου αρέσει δεν θέλω να έχει πιο λείο χέρι από το δικό μου! Αυτά δεν με ελκύουν", ανέφερε για τις προτιμήσεις της.



Κατερίνα Στικούδη by sport24tv



Δεν υπάρχουν σχόλια: