Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Πάρκερ: «Έχω σιχαθεί να μην κερδίζω...»

Ο Τόνι Πάρκερ παραδέχεται ότι η Γαλλία καλείται να υπερασπιστεί τον τίτλο του... φαβορί, στον προημιτελικό αγώνα του Ευρωμπάσκετ με την Ελλάδα (6.00μ.μ, ΕΤ-1), με τον ηγέτη των «Les Blues» να τονίζει ότι δεν αντέχει τις ήττες...



Ο 29χρονος All Star γκαρντ των Σπερς μίλησε στην εφημερίδα «Goal» για...

... το εάν φέτος έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσουν την Ελλάδα:

«Εγώ κάθε φορά που παίζαμε με την Ελλάδα πίστευα ότι θα νικούσαμε. Στο μπάσκετ, όμως, δεν μπορείς πάντα να νικάς».

... την ήττα που τον έχει ενοχλήσει περισσότερο:

«Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Κάθε ήττα σε βοηθάει για το μέλλον. Μαθαίνεις πράγματα που σε κάνουν να παίρνεις τις νίκες σε άλλα τουρνουά και γενικότερα γίνεσαι καλύτερος.
Εκείνη τη χρονιά, το 2005, προφανώς δεν ήταν η χρονιά μας. Δεν ήμασταν έτοιμοι να προχωρήσουμε περισσότερο».

... το εάν φέτος θεωρεί πως είναι έτοιμοι για τη διάκριση:

«Ναι, έχω το συναίσθημα πως είναι μια καλή χρονιά για την Εθνική μας.
Για αυτό και έχω μεγαλύτερη συμμετοχή ως ηγέτης αυτής της ομάδας. Έχω σιχαθεί να μην κερδίζω και είμαι πάρα, μα πάρα πολύ συγκεντρωμένος σε κάθε στιγμή.
Ο Νοά μας έχει βοηθήσει πολύ, αλλά νιώθω πως αυτή η ομάδα είναι πιο δεμένη σε σχέση με το παρελθόν».

... την Εθνική Ελλάδας:

«Σίγουρα χάσατε όλους τους ηγέτες σας, αλλά κάθε χρόνο είστε επικίνδυνοι.
Και το 2009 δεν είχε παίξει ο Διαμαντίδης και άλλοι παίκτες, αλλά κερδίσατε το χάλκινο μετάλλιο. Εμείς είμαστε πάντα προσεκτικοί.
Η ελληνική ομάδα πάντα σε κάνει να ανησυχείς. Αυτό δεν το ξεχνάμε».

... το εάν αισθάνεται κάτι ιδιαίτερο όταν παίζει με την Ελλάδα:

«Δεν νιώθω μίσος όταν παίζω απέναντί τους, παίζουν δυνατό και καλό μπάσκετ.
Είχα πει στην πρώτη φάση ότι δεν μου αρέσει να παίζω με την Ιταλία, όπως και στους Ιταλούς δεν αρέσει να παίζουν με εμάς. Το ίδιο πιστεύω ότι ισχύει και με τους Έλληνες».

... το εάν είναι το φαβορί στον αποψινό αγώνα:

«Ναι, πιθανότατα εμείς είμαστε το φαβορί. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες δεν πιστεύουν πως θα μας νικήσουν.
Διότι όταν παίξαμε το 2005 και το 2006, αυτοί ήταν το φαβορί και εμείς είχαμε πίστη ότι θα νικήσουμε. Τώρα είμαστε στις αντίθετες πλευρές».

Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: