Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

«Βρήκα χρόνο για να διορθώσω τα λάθη μου»

Ο Ντιέγκο Αρίας εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την διακοπή του πρωταθλήματος, καθώς όπως δήλωσε όχι μόνο ξεπέρασε τον τραυματισμό του, αλλά βελτιώθηκε κιόλας.
«Βρήκα χρόνο για να διορθώσω τα λάθη μου»
Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Sport103 Fm» ο Κολομβιανός μέσος του ΠΑΟΚ μίλησε:

Για το αν είναι έτοιμος είπε: «Το διάλειμμα ήταν αρκετό για να συνέλθω και να επανέλθω σε πλήρεις ρυθμούς. Είμαι έτοιμος να επανέλθω στο παιχνίδι. Έχω ελπίδες ότι θα διεκδικήσω την είσοδο και πάλι στη βασική ενδεκάδα».

Για το διάστημα της διακοπής και την ευκαιρία βελτίωσης σε διάφορα σημεία: «Ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία, ο χρόνος, για να διορθώσω λάθη και λεπτομέρειες και όλοι μαζί φυσικά να βελτιωθούμε σαν σύνολο».

Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ: «Έχω πει και στο παρελθόν ότι όλα τα παιχνίδια στο πρωτάθλημα είναι περίπλοκα. Όλες οι ομάδες θέλουν να κερδίζουν όταν παίζουν με μεγάλους. Εμείς το αντιμετωπίζουμε σαν ένα διαφορετικό και δύσκολο παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: