Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

"Πίστευα στην αθώωση του Αστέρα"

Ο Λεάντρο Αλβάρες ήταν σίγουρος για την αθώωση του Αστέρας Τρίπολης...
"Πίστευα στην αθώωση του Αστέρα"
«Μάθαμε τα καλά νέα και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Από εδώ και πέρα θέλει δουλειά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Πίστευα στην αθώωση του Αστέρα. Ήξερα πως είναι ένα καθαρό σωματείο και γι' αυτό ήρθα στην ομάδα», ανέφερε στην Sportday ο Αργεντινός άσος για να συμπληρώσει στη συνέχεια:
«Εγώ δεν είμαι στο ίδιο επίπεδο ετοιμότητας με τους υπόλοιπους παίκτες. Είναι διαφορετικό να κάνεις προπόνηση με έξι παίκτες και άλλο σαν ομάδα. Όμως είμαι πολύ καλά και νιώθω έτοιμος ν' αγωνιστώ. Από κει και πέρα είναι ευθύνη του προπονητή να επιλέξει αυτούς που θα παίξουν. Στην προσαρμογή μου με έχουν βοηθήσει οι άνθρωποι του συλλόγου. Είναι πολύ καλοί άνθρωποι. Με βοηθάει πολύ που βρίσκονται εδώ οι Ροζέριο, Μπρέσκα και Σολάκης. Μου κάνουν πιο εύκολα τα πράγματα».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: