Ούτε 3 εκατ. ευρώ συνολικά δεν κατάφερε να
εισπράξει η ΝΕΤ τα δύο προηγούμενα χρόνια από τις μεταδόσεις κάθε
Τετάρτης του Ch. League!
Ούτε τρία εκατομμύρια ευρώ συνολικά δεν κατάφερε να εισπράξει η ΝΕΤ τα
δύο προηγούμενα χρόνια από τις μεταδόσεις κάθε Τετάρτης του Τσάμπιονς
Λιγκ!
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Media Services, της μοναδικής εταιρείας στη χώρα που καταγράφει τις διαφημιστικές δαπάνες και απορροφήσεις των ΜΜΕ (και δεν αμφισβητείται από κανέναν), το κρατικό κανάλι συγκέντρωσε τη σεζόν 2009-2010 (από τον Σεπτέμβριο με την πρώτη αγωνιστική των ομίλων έως και τον τελικό του Μαΐου) το ποσό του 1.658.688,40 ευρώ και τη σεζόν 2010-2011 (που μόλις τελείωσε) το ποσό των 958.087,10 ευρώ!
Ητοι 2.616.775,60 ευρώ -με αρχικές τιμές τιμοκαταλόγου, χωρίς καν να υπολογίζονται οι συνήθεις εκπτώσεις- και ενώ έχει δαπανήσει για το συγκεκριμένο «πακέτο» της Τετάρτης ποσό που ξεπερνάει τα 27 εκατ. για την τριετία (ο τρίτος χρόνος είναι αυτός που ήδη τρέχει)!
Σε όσο πιο απλά ελληνικά γίνεται, η ΝΕΤ για κάθε χρόνο που μεταδίδει το Τσάμπιονς Λιγκ έχει χασούρα τουλάχιστον 8 εκατ., αφού το 2008 αγόρασε πανάκριβα, και τα ποσά των διαφημίσεων που εισπράττει είναι πενιχρά.
Επιπλέον, τα παραπάνω στοιχεία προφανώς και βρίσκονται στη διάθεση της ΕΡΤ και επίσης, λέει η λογική, βάσει αυτών θα αποφασίστηκε και η εξωφρενική της προσφορά -μεγαλύτερη των 20 εκατ. ευρώ- για την τριετία 2012-2015.
Βάσει αυτής της «διαφημιστικής δύναμης» (και της αντίστοιχης των άλλων καναλιών) ήταν δεδομένο ότι ουδείς ανταγωνιστής της ΕΡΤ -που δεν έχει το ανταποδοτικό τέλος για να ξοδεύει και να εισπράττει μόνο από διαφημίσεις- θα μπορούσε να προσφέρει (μάξιμουμ) στην ΤΕΑΜ πάνω από 2 εκατ. ευρώ ετησίως. Κι όμως, η ΕΡΤ προσέφερε πάνω από 7 εκατ.!
Ακόμη, βάσει αυτής της «διαφημιστικής δύναμης» η ΝΕΤ οφείλει να εξηγήσει πώς αποφάσισε να δώσει ένα καράβι λεφτά αυτήν την εποχή, την ώρα που γνωρίζει (ας υποθέσουμε ότι τα έσοδα του 2010-2011 θα είναι και σταθερά, πως δεν θα υπάρχει -που υπάρχει κάθετη- πτώση της διαφημιστικής δαπάνης λόγω της κατάστασης της χώρας) ότι μετά βίας εισπράττει μόλις ένα εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο!
Με ποια λογική, λοιπόν, κατέληξαν να κάνουν τη σκανδαλώδη προσφορά των 20+ εκατ. για την προσεχή τριετία; Με ποια λογική κατέληξαν στο ότι είναι αποδεκτή μια «τρύπα» δεκάδων εκατομμύριων; Γιατί δεν προσέφεραν ένα ποσό λίγο πάνω από τον ανταγωνισμό, ώστε και το «πακέτο» να εξασφαλίσουν 100%, αλλά και η ζημιά να είναι απείρως μικρότερη;
Κι επειδή απάντηση δεν περιμένω από την ΕΡΤ (κρίνοντας από την «άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε» ανακοίνωσή της προχθές, όπου το μόνο που ψέλλισε ήταν πως αγόρασαν την προσεχή τριετία με 20% λιγότερο ποσό απ' ό,τι την τρέχουσα - δηλαδή αντί για περίπου 30 εκατ., έδωσαν 23!), ελπίζω ότι απαντήσεις και εξηγήσεις θα λάβει ο αρμόδιος εισαγγελέας που ήδη παρήγγειλε προκαταρκτική εξέταση...
Πηγή: Goal
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Media Services, της μοναδικής εταιρείας στη χώρα που καταγράφει τις διαφημιστικές δαπάνες και απορροφήσεις των ΜΜΕ (και δεν αμφισβητείται από κανέναν), το κρατικό κανάλι συγκέντρωσε τη σεζόν 2009-2010 (από τον Σεπτέμβριο με την πρώτη αγωνιστική των ομίλων έως και τον τελικό του Μαΐου) το ποσό του 1.658.688,40 ευρώ και τη σεζόν 2010-2011 (που μόλις τελείωσε) το ποσό των 958.087,10 ευρώ!
Ητοι 2.616.775,60 ευρώ -με αρχικές τιμές τιμοκαταλόγου, χωρίς καν να υπολογίζονται οι συνήθεις εκπτώσεις- και ενώ έχει δαπανήσει για το συγκεκριμένο «πακέτο» της Τετάρτης ποσό που ξεπερνάει τα 27 εκατ. για την τριετία (ο τρίτος χρόνος είναι αυτός που ήδη τρέχει)!
Σε όσο πιο απλά ελληνικά γίνεται, η ΝΕΤ για κάθε χρόνο που μεταδίδει το Τσάμπιονς Λιγκ έχει χασούρα τουλάχιστον 8 εκατ., αφού το 2008 αγόρασε πανάκριβα, και τα ποσά των διαφημίσεων που εισπράττει είναι πενιχρά.
Επιπλέον, τα παραπάνω στοιχεία προφανώς και βρίσκονται στη διάθεση της ΕΡΤ και επίσης, λέει η λογική, βάσει αυτών θα αποφασίστηκε και η εξωφρενική της προσφορά -μεγαλύτερη των 20 εκατ. ευρώ- για την τριετία 2012-2015.
Βάσει αυτής της «διαφημιστικής δύναμης» (και της αντίστοιχης των άλλων καναλιών) ήταν δεδομένο ότι ουδείς ανταγωνιστής της ΕΡΤ -που δεν έχει το ανταποδοτικό τέλος για να ξοδεύει και να εισπράττει μόνο από διαφημίσεις- θα μπορούσε να προσφέρει (μάξιμουμ) στην ΤΕΑΜ πάνω από 2 εκατ. ευρώ ετησίως. Κι όμως, η ΕΡΤ προσέφερε πάνω από 7 εκατ.!
Ακόμη, βάσει αυτής της «διαφημιστικής δύναμης» η ΝΕΤ οφείλει να εξηγήσει πώς αποφάσισε να δώσει ένα καράβι λεφτά αυτήν την εποχή, την ώρα που γνωρίζει (ας υποθέσουμε ότι τα έσοδα του 2010-2011 θα είναι και σταθερά, πως δεν θα υπάρχει -που υπάρχει κάθετη- πτώση της διαφημιστικής δαπάνης λόγω της κατάστασης της χώρας) ότι μετά βίας εισπράττει μόλις ένα εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο!
Με ποια λογική, λοιπόν, κατέληξαν να κάνουν τη σκανδαλώδη προσφορά των 20+ εκατ. για την προσεχή τριετία; Με ποια λογική κατέληξαν στο ότι είναι αποδεκτή μια «τρύπα» δεκάδων εκατομμύριων; Γιατί δεν προσέφεραν ένα ποσό λίγο πάνω από τον ανταγωνισμό, ώστε και το «πακέτο» να εξασφαλίσουν 100%, αλλά και η ζημιά να είναι απείρως μικρότερη;
Κι επειδή απάντηση δεν περιμένω από την ΕΡΤ (κρίνοντας από την «άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε» ανακοίνωσή της προχθές, όπου το μόνο που ψέλλισε ήταν πως αγόρασαν την προσεχή τριετία με 20% λιγότερο ποσό απ' ό,τι την τρέχουσα - δηλαδή αντί για περίπου 30 εκατ., έδωσαν 23!), ελπίζω ότι απαντήσεις και εξηγήσεις θα λάβει ο αρμόδιος εισαγγελέας που ήδη παρήγγειλε προκαταρκτική εξέταση...
Πηγή: Goal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου