Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Νοσταλγός του... ροκ εν ρολ!!

Την πατρίδα του νοστάλγησε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, για αυτό μετά από εννιά χρόνια παρουσίας στην Ευρώπη αποφάσισε να επιστρέψει στη Βραζιλία για να αγωνιστεί.
Νοσταλγός του... ροκ εν ρολ
Ο 35χρονος άσος (σήμερα έχει τα γενέθλιά του), μίλησε για το θέμα στην Τύπο της πατρίδας του.
«Μετά από εννέα χρόνια μακριά από τη Βραζιλία ένιωσα νοσταλγία για την πατρίδα μου. Ήθελα να γυρίσω στη χώρα μου, στο σπίτι μου και να ζήσω με την οικογένειά μου.
Είμαι πλέον κοντά τους, κοντά στο γιο μου που δεν έφυγε ποτέ από τη Βραζιλία. Το ενδιαφέρον υπήρχε από την αρχή της χρονιάς, αλλά δεν προχώρησε το θέμα. Όμως έμενα ελεύθερος και προέκυψε νέο ενδιαφέρον.
Από τη στιγμή που δεν είχα συμβόλαιο, δεν το ξανά σκέφτηκα και γρήγορα αποφάσισα να επιστρέψω», σχολίασε αρχικά ο πεπειραμένος άσος.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην επιστροφή του στο πρωτάθλημα της Βραζιλίας: «Στην αρχή ήταν δύσκολα για μένα, γιατί ερχόμουν απευθείας από μία ολόκληρη σεζόν στην Ευρώπη. Ήταν αναγκαίο να προσαρμοστώ στις συνθήκες της προπόνησης και των αγώνων, γιατί υπάρχουν διαφορές σε σχέση με την Ευρώπη.
Τα γήπεδα δεν είναι πάντα τα καλύτερα όσον αφορά στον αγωνιστικό τους χώρο, ενώ υπάρχει και το θέμα της ζέστης, όπου στις αρχές της σεζόν η θερμοκρασία ήταν πολύ υψηλή, ειδικά σε νότιες περιοχές της χώρας».
Για το ρόλο του στην ομάδα: «Προσπαθώ να βοηθώ με την εμπειρία μου. Να μιλάω με όλους, να τους γνωρίζω καλύτερα και μέσα σε όλα αυτά να κάνουμε τη δουλειά μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: