Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

"Είμαι Έλληνας!"

Αυτό σχολιάζει σε άπταιστα ελληνικά ο Βιεϊρίνια, σε νέα συνέντευξη, γύρω από το θέμα της πιθανής ελληνοποίησης του.
"Είμαι Έλληνας!"
Η αλήθεια είναι μία: είμαι Πορτογάλος και θέλω να παίξω στην εθνική Πορτογαλίας… Ήρθα στην Ελλάδα πριν από τρία χρόνια, αγάπησα τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του, αγάπησα τη Θεσσαλονίκη και όλη την ατμόσφαιρα που ζω στον ΠΑΟΚ. Ό,τι είμαι σήμερα το χρωστάω στον ΠΑΟΚ και αυτό δε θα αλλάξει ποτέ.
Η ζωή τα έφερε έτσι που τον επόμενο μήνα θα γίνω και πατέρας στην Ελλάδα”, σχολίασε αρχικά μέσω των "Σπορ του Βορρά" και συμπλήρωσε:
Στη Θεσσαλονίκη διανύω την καλύτερη περίοδο της ζωής μου και ένα από τα παράξενα παιχνίδια της μοίρας είναι ότι η γέννηση της κόρης μου θα μου δώσει κάποια διαφορετικά δικαιώματα στην Ελλάδα.
Είμαι περήφανος που είμαι Πορτογάλος, αλλά όπως ήρθαν τα πράγματα στη ζωή μου θα πάρω και το ελληνικό διαβατήριο, χωρίς να το έχω σκεφτεί νωρίτερα πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Για μένα όνειρο παραμένει να αγωνιστώ στην εθνική Ανδρών της Πορτογαλίας.
Αν ΔΕ με καλέσουν εκεί και στο μεταξύ έχω τα χαρτιά που χρειάζεται για την Ελλάδα, τότε, γιατί όχι, θα το σκεφτώ να παίξω στην εθνική Ελλάδας αν με καλέσουν. Αν γίνουν όλα αυτά και έρθει εκείνη η ώρα θα πρέπει να πάρω μία απόφαση και τώρα δεν μπορώ να αποκλείσω τίποτα…”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: