Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Προειδοποιεί ο Μανόλο;

"Σε λίγο καιρό θα πω περισσότερα", δήλωσε ο Χιμένεθ για τη φυγή του από την ΑΕΚ. Τι εννοεί ο Ισπανός;
Προειδοποιεί ο Μανόλο;
"Δε θέλω να πω πολλά, πριν μιλήσω αναλυτικά για την εδώ παραμονή μου, προτιμώ να περάσει λίγος χρόνος. Όμως μπορείς να γράψεις δυο τρία πράγματα. Το κυριότερο, δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή για την απόφασή μου να έρθω πέρυσι στην ΑΕΚ. Η εμπειρία ήταν χρήσιμη για μένα και από την ανθρώπινη και από την επαγγελματική πλευρά, αποδείχτηκε μια σωστή επιλογή", δήλωσε αρχικά στο sport24.gr και συνέχισε:
"Αναλογιζόμενος τα όσα πέρασα εδώ για ένα χρόνο, το πρόσημο τελικά είναι θετικό και είμαι ικανοποιημένος από αυτή την αίσθηση που μου άφησε η εδώ παραμονή μου. Φεύγω παίρνοντας μαζί μου όμορφες αναμνήσεις και γνωρίζοντας ότι ήμουν ο εαυτός μου από την πρώτη μέχρι και την τελευταία στιγμή. Κανείς δε θέλει μια συνεργασία να σταματάει πριν ολοκληρωθεί, αλλά είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στο επάγγελμα και τη ζωή".
Στο τέλος των δηλώσεών του, επανέλαβε: "Αργότερα, όταν θα έχει περάσει λίγος καιρός και θα μπορώ να μιλήσω με περισσότερες λεπτομέρειες για τον ένα χρόνο στον πάγκο της ΑΕΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: