Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Μπαρμπόσα: «Θα επιστρέψω στο τέλος της καριέρας μου»


Με… πόνο ψυχής αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη Φλαμένγκο ο Λεάντρο Μπαρμπόσα. Ο 29χρονος Βραζιλιάνος γκαρντ βρήκε καταφύγιο στην πατρίδα του στη διάρκεια του lockout, αλλά πλέον οφείλει να επιστρέψει στους Ράπτορς. Ο ίδιος πάντως δεσμεύτηκε να επιστρέψει στη Βραζιλία για να ολοκληρώσει την καριέρα του.

«Είναι κρίμα. Πέρασα κάποιες πολύ καλές στιγμές εδώ στη Φλαμένγκο. Ευχαριστώ το σύλλογο που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω εδώ και τους φιλάθλους για την αγάπη που μου έδειξαν. Θα μπορούσα να μείνω μετά χαράς για αρκετό καιρό ακόμη. Όμως έχω ένα συμβόλαιο με τους Ράπτορς και πρέπει να το τηρήσω. Θα συνεχίσω να είμαι νοητά στο πλευρό της ομάδας και εύχομαι να τα πάει καλά. Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στη Βραζιλία. Δεν ξέρω ακόμη σε ποια ομάδα, αλλά ελπίζω να είναι η Φλαμένγκο», δήλωσε ο Λεαντρίνιο.
Sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια: