Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Βίλας Μπόας: «Δίκαια η νίκη μας»

Βίλας Μπόας: «Δίκαια η νίκη μας»
Καμία αμφιβολία για το δίκαιο της επικράτησης της Τσέλσι επί της Μαν. Σίτι δεν έχει ο Αντρέ Βίλας Μπόας.

«Είχαμε σαν στόχο να μειώσουμε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο και τα καταφέραμε. Έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι και οι παίκτες μου έδωσαν τα πάντα. Όταν οι αντίπαλοι έμειναν με δέκα παίκτες έπρεπε να παίξουμε με υπομονή. Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα, ήταν μία δίκαια νίκη. Τα παιχνίδια που έχουμε μπροστά μας είναι καθοριστικά», τόνισε ο Πορτογάλος τεχνικός των «μπλε».

Όταν κλήθηκε να σχολιάσει τα παράπονα του Ρομπέρτο Μαντσίνι για τη διαιτησία, συγκεκριμένα για ένα πέναλτι που ζήτησαν οι φιλοξενούμενοι στον Νταβίντ Σίλβα, είπε: «Δεν μου φάνηκε καν να τον ακούμπησε κι αν όντως δεν τον άγγιξε ο παίκτης μας, θα έπρεπε ο Σίλβα να τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα. Αυτή είναι η γνώμη μου, χωρίς όμως να έχω ξαναδεί τη φάση. Όσο για το δικό μας πέναλτι, ήταν καθαρό».

πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: