Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Μπλάτερ: «Διάδοχός μου ο Πλατινί»

Μπλάτερ: «Διάδοχός μου ο Πλατινί»
Τον Μισέλ Πλατινί έχρισε –εμμέσως πλην σαφώς- ως τον ιδανικότερο αντικαταστάτη του στην ηγεσία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου ο Ζεπ Μπλάτερ σε δηλώσεις που έκανε χθες στην εκδήλωση εορτασμού των εκατό ετών από την ίδρυση της ρωσικής ομοσπονδίας.

«Ναι ο Πλατινί θα μπορούσε να γίνει ένας πολύ καλός πρόεδρος της FIFA. Λέει ότι ακόμη δεν ξέρει τι θα κάνει αλλά κατά βάθος το θέλει», τόνισε –αρχικά- ο Ζεπ Μπλάτερ στην εκδήλωση στην οποία ήταν παρόντες ο Θεόδωρος Θεοδωρίδης αλλά και ο Σοφοκλής Πιλάβιος.

«Είμαι πεπεισμένος ότι θα κατέβει στις εκλογές του 2015. Η τωρινή θα είναι σίγουρα η τελευταία μου θητεία. Θα προσπαθήσω να την ολοκληρώσω. Πλησιάζει το τέλος της προεδρίας μου αλλά θέλω να προετοιμάσω το έδαφος για την επόμενη ημέρα», τόνισε.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: