Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ψηφίζει Τσέλσι ο Ντρογκμπά!!

Ψηφίζει Τσέλσι ο Ντρογκμπά
Μπορεί οι φήμες να τον θέλουν να μετακομίζει στην Κίνα αλλά ο ίδιος φαίνεται πως επιθυμεί να παραμείνει κάτοικος Λονδίνου. Ο λόγος για τον Ντιντιέ Ντρογκμπά, ο οποίος δήλωσε πως ελπίζει η πορεία του στην Τσέλσι να διαρκέσει αρκετό καιρό ακόμα.

Ο Ιβοριανός επιθετικός δεν παρέλειψε να «πικάρει» με τον τρόπο του τους επικριτές του, που έλεγαν πως το ματς κόντρα στη Νάπολι θα ήταν και το τελευταίο του στο Champions League.

«Πολλοί ήταν εκείνοι που θεωρούσαν πως αυτός θα ήταν ο τελευταίος μου αγώνας στο Champions League αλλά τελικά η ιστορία θα συνεχιστεί. Ελπίζω η πορεία μου στη Τσέλσι να διαρκέσει για αρκετό ακόμα χρόνο. Δεν είμαι κύριος της μοίρας μου, απλά ελπίζω να έχω την τύχη να ζήσω πολλές στιγμές σαν τη σημερινή», δήλωσε ο παίκτης που άνοιξε το σκορ για την Τσέλσι στην χθεσινή αναμέτρηση με αντίπαλο τους Ναπολιτάνους και έδωσε το σύνθημα τη πρόκριση στους «8» της κορυφαίας διασυλλόγικης διοργάνωσης.

Ο Ντρογκμπά βρίσκεται στην Τσέλσι απο το 2004 και έχει σκοράρει 100 γκολ στις τελευταίες 220 εμφανίσεις του.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: