Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

"Εχω δει κι εγώ οφσάιντ από πλάγιο άουτ"!

Ένα φοβερό γκρουπ φτιάχτηκε στο facebook, μετά από όσα έγιναν χθες στο "AEL FC Arena", από φιλάθλους που είχαν τη διάθεση να δώσουν μία χιουμοριστική διάσταση στα γεγονότα...
"Εχω δει κι εγώ οφσάιντ από πλάγιο άουτ"!
"Έχω δει κι εγώ οφσάιντ από πλάγιο άουτ", είναι ο τίτλος του γκρουπ που έχει δημιουργηθεί και ανακάλυψε ο σκύλος στο διαδίκτυο και έχει ήδη αρκετά μέλη!
Στην ίδια σελίδα, άλλωστε, υπάρχουν και φωτογραφίες από όσα συνέβησαν χθες στο γήπεδο της ΑΕΛ. Θυμίζουμε πως ο Πανσερραϊκός βρέθηκε μπροστά στο σκορ στο 74ο λεπτό και αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι! Ο λόγος; Λίγο νωρίτερα ο διαιτητής Παπαπέτρου είχε αποβάλει άδικα τον Γκρούμπιεσιτς για χτύπημα στον Γουμάγια, ο οποίος εμφανώς έκανε θέατρο.
Εκείνο όμως που έκανε όλο το τεχνικό τιμ της ομάδας αλλά και τον Πηλαδάκη να φτάσουν μέχρι τον αγωνιστικό χώρο και να ξεσπάσουν στον 4ο διαιτητή, ήταν ένα οφσάιντ που υπέδειξε ο επόπτης Δανέζης μετά από εκτέλεση πλαγίου άουτ. Το οποίο δεν πήρε πίσω ο Παπαπέτρου και έγινε ...χαμός.
Στο ίδιο γκρουπ υπάρχουν και φωτογραφίες από το ...κυνηγητό εντός γηπέδου. Ζήτω το αθάνατο ελληνικό ποδόσφαιρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: