Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Χάμιλτον: «Δεν ήμουν σε καλή μέρα»

Χάμιλτον: «Δεν ήμουν σε καλή μέρα»
Μπορεί ο Λιούις Χάμιλτον να εκκίνησε από την πρώτη θέση του γκριντ στο γκραν πρι της Αυστραλίας, ωστόσο είδε την καρό σημαία τρίτος, χάνοντας τη θέση του από τους Μπάτον και Φέτελ. Ο Βρετανός σε δηλώσεις του μετά τον αγώνα τόνισε πως δεν ήταν σε καλή μέρα, ενώ δεν μπορούσε να ερμηνεύσει γιατί έχασε το ρυθμό του.

«Πραγματικά δεν ξέρω γιατί είχα αυτόν τον ρυθμό. Όλα ξεκίνησαν από την κακή μου εκκίνηση. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, ωστόσο πρέπει να πω συγχαρητήρια στον Τζένσον, ο οποίος έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα. Θα ήταν υπέροχο να κάναμε το 1-2, αλλά δεν ήμουν σε καλή μέρα», ήταν τα λόγια του Βρετανού πιλότου, ο οποίος συμπλήρωσε.

«Θα ανασυγκροτηθώ, υπάρχουν πάρα πολλοί αγώνες. Σε αυτό το πρωτάθλημα σημασία έχει η συνέπεια και για αυτό σκοπεύω να είμαι συνεπής», πρόσθεσε ο Χάμιλτον.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: