Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Δίνει υποσχέσεις για το μέλλον ο Μέσι!!

Δίνει υποσχέσεις για το μέλλον ο Μέσι!
Τι άλλο μπορούμε να δούμε από τον Λιονέλ Μέσι; Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο και φέτος είναι ο ηγέτης της Μπαρτσελόνα για ακόμη μία σεζόν. Ο 24χρονος παίκτης έχει πετύχει 51 γκολ σε 44 αγώνες, ενώ κατάφερε να σημειώσει 17 τέρματα στα επτά τελευταία παιχνίδια των «μπλαουγκράνα»! Ωστόσο, ο διεθνής άσος τόνισε πως έχει να δώσει πολλά ακόμα πράγματα στο ποδόσφαιρο.

«Την χρονιά που πέρασε βελτιώθηκα. Είχα την τύχη να ξεκινήσω μικρός και είχα πολύ καλούς συμπαίκτες γύρω μου, οι οποίοι με βοήθησαν να ωριμάσω στο παιχνίδι μου. Ακόμη και τώρα σκέφτομαι πως έχω ακόμη περισσότερα πράγματα να δώσω. Δεν είμαι καν κοντά στο ζενίθ μου. Είμαι νέος και τώρα διαμορφώνομαι ως παίκτης», ανέφερε αρχικά ο Μέσι στη βρετανική εφημερίδα «Sun» και συνέχισε:

«Ποτέ δεν σταματάω να μαθαίνω. Ακόμη και μετά το παιχνίδι, λέω πως δεν έφτασε το τέλειο. Όσο μεγαλώνεις, τόσο καλύτερος γίνεσαι. Με τον Γκουαρντιόλα έμαθα να παίζω με τακτική, κάτι το οποίο έλειπε από το παιχνίδι μου».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: