Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

«Δεν θα πάει χαμένη η ευκαιρία»

«Δεν θα πάει χαμένη η ευκαιρία»
Στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη ήταν η αποκάλυψη του αγώνα και βοήθησε τα μέγιστα στη νίκη με 3-0. Ο Τσίμο Ναβάρο πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση, πέτυχε δύο γκολ και ήταν ο κορυφαίος της αναμέτρησης.

Ο Ισπανός μίλησε στο arcadia-sports για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη, για την ευκαιρία που πήρε από τον Σάκη Τσιώλη και το μέλλον του, το οποίο, πλέον, είναι διαφορετικό.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για τα δύο γκολ που πέτυχα. Αλλά περισσότερο ευχαριστημένος είμαι για τη νίκη της ομάδας. Τα δικά μου γκολ δεν θα είχαν καμία σημασία, αν ο Αστέρας δεν έπαιρνε τους τρεις βαθμούς.

Είμαι πολύ χαρούμενος που ο προπονητής μου μού έδωσε στην ευκαιρία. Το περίμενα ότι κάποια στιγμή θα έρθει. Και πιστεύω ότι δεν θα την αφήσω να πάει χαμένη.

Όσο για τους στόχους της ομάδας, προχωράμε παιχνίδι με παιχνίδι. Κάθε αγώνας είναι ξεχωριστός για εμάς. Στο τέλος θα δούμε μέχρι πού θα φτάσουμε. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό» τόνισε ο Τσίμο Ναβάρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: