Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Μετρά αντίστροφα ο Βίντιτς!!

Μετρά αντίστροφα ο Βίντιτς
Τον Ιούλιο θα είναι σε θέση να προπονηθεί και πάλι ο Νεμάνια Βίντιτς, με τον άσο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να μιλά για τον τραυματισμό που τον έχει κρατήσει εκτός αγωνιστικής δράσης, στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν.

Ο Σέρβος αμυντικός αποκάλυψε ότι η αποθεραπεία του «πηγαίνει καλά» και ότι όλα «εξελίσσονται σύμφωνα με το πρόγραμμα».

Ο Βίντιτς αναμένεται να είναι έτοιμος για την καλοκαιρινή προετοιμασία της Γιουνάιτεντ, ενόψει της νέας περιόδου και ελπίζει ότι από τον Ιούλιο και μετά θα είναι σε θέση να ανεβάζει ρυθμούς.

«Είναι διαφορετική η προπόνηση που κάνω αυτό το διάστημα. Είμαι περισσότερη ώρα στο γυμναστήριο, κάτι που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά ξέρω ότι πρέπει να γίνει γιατί θα με βοηθήσει αργότερα. Θα δούμε πως θα πάνε και οι επόμενοι μήνες», δήλωσε ο Σέρβος άσος και μίλησε για το πώς κυλά η προσωπική του ζωή, όλους αυτούς τους μήνες: «Για να είμαι ειλικρινής, ο τραυματισμός μου έχει ένα καλό. Τελειώνω νωρίτερα την προπόνηση στο γυμναστήριο και έχω περισσότερη ώρα στο σπίτι. Τώρα που αποκτήσαμε με τη γυναίκα μου τρίτο παιδί, είναι καλό να είμαι σπίτι».

Πηγή: www.england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: