Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Τοροσίδης: «Αφιερώνω το νταμπλ στον πατέρα μου»

Τοροσίδης: «Αφιερώνω το νταμπλ στον πατέρα μου»
Στον πατέρα του, ο οποίος έφυγε από τη ζωή πριν από οκτώ χρόνια, αφιέρωσε ο Βασίλης Τοροσίδης την κατάκτηση του νταμπλ με τον Ολυμπιακό.

Αναφορικά, με τον τελικό Κυπέλλου ο Έλληνας διεθνής είπε πως οι «ερυθρόλευκοι» θα έπρεπε να τον είχαν «καθαρίσει» στην κανονική διάρκεια, ενώ τόνισε πως θα έφευγε από την ομάδα του Πειραιά μόνο εάν ερχόταν μία εξαιρετική πρόταση.

Αναλυτικά όσα είπε ο Βασίλης Τοροσίδης:

«Έπρεπε να έχουμε πάρει το κύπελλο στο 90λεπτο και όχι στην παράταση. Τέλος καλό, όλα καλά όμως. Ήταν μια γεμάτη χρονιά, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Θέλω να αφιερώσω το νταμπλ στον πατέρα μου που έφυγε από τη ζωή πριν από οκτώ χρόνια και σαν εχτές είχε γενέθλια. Είμαι 5,5 χρόνια στον Ολυμπιακό και έχω δώσει τον καλύτερο μου εαυτό. Δεν κρύβομαι ότι θα ήθελα να δοκιμάσω το εξωτερικό, αλλά θα αφήσω τον Ολυμπιακό μόνο για κάτι καλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: