Κυριακή 29 Απριλίου 2012

«Ποτέ δεν σκέφτηκα να αφήσω την Τσέλσι»

«Ποτέ δεν σκέφτηκα να αφήσω την Τσέλσι»
«Ερωτευμένος» με την Τσέλσι φαίνεται πως είναι ο τερματοφύλακας των Λονδρέζων, Πετρ Τσέχ. Ο Τσέχος διεθνής είναι ικανοποιημένος από την ομάδα του και δεν βλέπει κάποιον λόγο, για τον οποίο πρέπει να αφήσει το «Στάμφορντ Μπριτζ».

«Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου να φύγω από την Τσέλσι. Τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου, είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι εδώ. Είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα και από τον τρόπο ζωής στην Αγγλία», τόνισε ο Τσέχ.

Παράλληλα, ο Τσέχος τερματοφύλακας μίλησε για την ατμόσφαιρα που επικρατεί στα γήπεδα της Πρέμιερ, αλλά και για το πότε σκέφτεται να αποσυρθεί: «Το πιο σημαντικό είναι πως απολαμβάνω το ποδόσφαιρο εδώ, αφού αγωνίζομαι σε γεμάτα γήπεδα που έχουν εκπληκτική ατμόσφαιρα την οποία δεν συναντάς πουθενά αλλού στον κόσμο. Όταν θα σταματήσω να απολαμβάνω το ποδόσφαιρο και όταν το σώμα μου δεν μου το επιτρέπει, μόνο τότε θα σκεφτώ να αποσυρθώ».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: