Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Νάνι: «Η Γιουνάιτεντ είναι το σπίτι μου»

Νάνι: «Η Γιουνάιτεντ είναι το σπίτι μου»
Ιδιαίτερα ευχαριστημένος στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι ο Νάνι, ο οποίος δήλωσε πως τα όνειρα του εκπληρώνονται στην αγγλική ομάδα και τόνισε πως παρά την αυστηρότητά του ο Άλεξ Φέργκιουσον είναι ο κορυφαίος προπονητής.

«Έφυγα από την Πορτογαλία για μία σπουδαία προσωπική πρόκληση και για να βελτιωθώ ως παίκτης. Υπάρχουν φορές που τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αλλά μου φέρονται καλά εδώ και σιγά-σιγά εκπληρώνω τα όνειρά μου. Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι το σπίτι μου» ήταν τα λόγια του 25χρονο μέσου.

Και ενώ η Μίλαν και Γιουβέντους έχουν τα μάτια στραμμένα πάνω στον Πορτογάλο παίκτη εκείνος δήλωσε πως:

«Ο ατζέντης μου βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα μου και τα πράγματα πάνε καλά. Ελπίζω πως στο τέλος της σεζόν θα έχουμε φτάσει σε συμφωνία».

Αιτία για τη θέληση του Νάνι να παρατείνει στο «Ολντ Τράφορντ» είναι το γεγονός πως θεωρεί τον Άλεξ Φέργκιουσον, τον καλύτερο προπονητή στον κόσμο:

«Είναι ένας σπουδαίος προπονητής, για μένα ο καλύτερος. Ωστόσο “τρέμω” την παρουσία του όταν δεν χαρούμενος. Θυμάμαι κάποια παιχνίδια όπου έχουμε κερδίσει με δύο ή τρία γκολ αλλά εκείνος δεν ήταν χαρούμενος. Φαινόταν λες και χάσαμε. Δεν είναι από τους ανθρώπους που θα ήθελες να μαλώσεις».

Ο Πορτογάλος δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο ντέρμπι της Δευτέρας, στο οποίο θα αναμετρηθούν οι δύο συμπολίτισσες, Γιουνάιτεντ και Σίτι:

«Δε θα φοβηθούμε τη Σίτι, ούτε θα αγχωθούμε. Η ομάδα μπορεί να διαχειριστεί την πίεση. Δεν θα “ψάξουμε” την ισοπαλία σε καμία περίπτωση. Θέλουμε μόνο τη νίκη».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: