Σάββατο 5 Μαΐου 2012

«Ποια Σάντος; Είμαι καλά στη Μίλαν»

«Ποια Σάντος; Είμαι καλά στη Μίλαν»
Πιστός στη Μίλαν δηλώνει ο Ρομπίνιο, φρενάροντας κάπως την φημολογία που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες μέρες σχετικά με πιθανή επιστροφή του στην Σάντος. «Είμαι χαρούμενος στο Μιλάνο και θέλω να δίνω κάθε μέρα τον καλύτερό μου εαυτό για να πετυχαίνει η ομάδα τους στόχους της. Θέλω να τα πηγαίνω καλά για τους φιλάθλους του συλλόγου», πρόσθεσε ο 25χρονος Βραζιλιάνος.

Οι διοικούντες την βραζιλιάνικη ομάδα επιθυμούν να φέρουν πίσω στην πατρίδα του τον επιθετικό των «ροσονέρι» με την μορφή δανεισμού για μία σεζόν, με τον πρόεδρο της Σάντος, Λουίς Αλβάρο Ριμπέιρο, να εκφράζει την πεποίθηση ότι ο Ρομπίνιο δεν θα είναι αρνητικός σε αυτό το ενδεχόμενο.

Ωστόσο ο Βραζιλιάνος της Μίλαν δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι ποδοσφαιριστής και γνωρίζω πολύ καλά πως λειτουργεί το ποδόσφαιρο. Κάθε φορά που τελειώνει μία αγωνιστική περίοδος, ακούγονται πράγματα υπερβολικά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος στη Μίλαν».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: