Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Ροναλντίνιο: «Θα κάνω τα πάντα για ένα τρόπαιο»

Στους εκπροσώπους του Τύπου παρουσιάστηκε ο Ροναλντίνιο, κρατώντας τη φανέλα της νέας του ομάδας, της Ατλέτικο Μινέιρο, με τον Βραζιλιάνο άσο να τονίζει πως έχει πολύ υψηλό κίνητρο.
Ο 32χρονος πρώην παίκτης της Μίλαν και της Μπαρτσελόνα, θέλει να αγωνιστεί το συντομότερο δυνατόν με την ομάδα του Μπέλο Οριζόντε, ενώ πόθος του είναι η κατάκτηση ενός τίτλου με την Ατλέτικο Μινέιρο.
«Έχω πολύ υψηλό κίνητρο. Αν όλα πάνε καλά και ο προπονητής μου θέλει να παίξω, νομίζω θα μπορώ σύντομα», είπε αρχικά ο «Ρόνι».
«Είμαι καλά από άποψη φυσικής κατάστασης και θέλω να παλέψω για τίτλους. Έχω την ευκαιρία να παίξω σε μία ομάδα με εκπληκτικούς φιλάθλους και μου δίνουν κίνητρο να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ», συμπλήρωσε ο Βραζιλιάνος, ο οποίος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του κόντρα στην Μπαΐα την ερχόμενη Τετάρτη (7/6).
Ο Ροναλντίνιο θα παραμείνει στην Ατλέτικο Μινέιρο μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν.


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: