Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

«Θα είμαι πάντα ευγνώμων στην Μπαρτσελόνα»

«Θα είμαι πάντα ευγνώμων στην Μπαρτσελόνα»
Την ευγνωμοσύνη του προς την Μπαρτσελόνα για ό,τι έκανε και συνεχίζει να κάνει για αυτόν εξέφρασε ο Λιονέλ Μέσι.

Ο 24χρονος αστέρας των Καταλανών τόνισε πως στους ανθρώπους της ομάδας οφείλει το γεγονός ότι έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει τα όνειρά του.

«Από τότε που ήμουν τριών-τεσσάρων ετών ήθελα να γίνω ποδοσφαιριστής, το μόνο που ήθελα ήταν να παίζω ποδόσφαιρο. Η μόνη μου σκέψη ήταν να γίνω ποδοσφαιριστής, δεν ήθελα τίποτα άλλο. Δεν ξέρω τι είδε η Μπαρτσελόνα σε μένα, αλλά πάντα θα είμαι ευγνώμων σε αυτούς για ότι έκαναν και για ότι συνεχίζουν να κάνουν.

Εκείνη την εποχή έπρεπε να ακολουθήσω μια πολύ δαπανηρή θεραπεία και η ομάδα κάλυψε όλα τα έξοδα, δίνοντας μου την
ευκαιρία να αγωνιστώ. Αυτό ήταν κάτι πολύ ωραίο, επειδή μου επέτρεψαν να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου
», ήταν τα λόγια του Μέσι.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: