Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Άνοιξε η όρεξη στον Καγκάβα!!

Άνοιξε η όρεξη στον Καγκάβα
Να πανηγυρίσει πολλές φορές κάποιο δικό του γκολ τη φετινή σεζόν με τη φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θέλει ο Σίντζι Καγκάβα.

Το νέο απόκτημα των «κόκκινων διαβόλων» σκόραρε το πρώτο του τέρμα με τον αγγλικό σύλλογο κόντρα στη Φούλαμ, με αποτέλεσμα να του έχει ανοίξει η… όρεξη για πολλά ακόμη.

«Είμαι χαρούμενος που σκόραρα και όλα αυτά που έχω δουλέψει στις προπονήσεις βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο. Βέβαια, θέλω να πετυχαίνω γκολ όσο πιο συχνά γίνεται. Ωστόσο, το γεγονός πως το κατάφερα στο δεύτερο μου παιχνίδι με ικανοποιεί ιδιαίτερα», ήταν τα λόγια του Καγκάβα.

Μάλιστα, ο πρώην παίκτης της Μπορούσια Ντόρτμουντ τόνισε πως στόχος του είναι να δουλέψει όσο περισσότερο γίνεται, προκειμένου και στα επόμενα ματς να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις: «Είναι σημαντικό για εμένα να συνεχίζω να κάνω εμφανίσεις υψηλού επιπέδου. Ωστόσο, δεν έχω χρόνο για πανηγύρια, καθώς με περιμένει πολύ δουλειά ακόμη».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: