Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ενθουσιασμένος ο Τζόρβας!!

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Τζένοα έκανε ο Αλέξανδρος Τζόρβας ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων ότι είναι ικανοποιημένος με την επιλογή του να έρθει στη Τζένοα και πως θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για τη νέα του ομάδα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στο επίσημο σάιτ της Τζένοα:

«Βρισκόμουν σε μια φάση όπου ήθελα να γυρίσω σελίδα και να αφήσω πίσω μου την περασμένη χρονιά. Είχα ακούσει από όλους πολύ καλά λόγια, τόσο για την ομάδα, όσο και για την πόλη. Έκανα την πιο σωστή επιλογή για να κάνω μια νέα αρχή»

«Κάθε αρχή είναι δύσκολη. Περιμένω να έρθουν εδώ η σύζυγός μου και το παιδί μου. Με την οικογένεια στο πλευρό μου η προσαρμογή θα είναι πιο εύκολη»

«Θα δώσω τα πάντα για την ομάδα και τον κόσμο. Έχω μεγάλο ενθουσιασμό και περιμένω να δουλέψω με τον Σεμπαστιάν Φρέι, που είναι γκολκίπερ παγκόσμιας κλάσης. Είμαι σίγουρος πως μαζί θα κάνουμε ένα ισχυρό δίδυμο τερματοφυλάκων».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: