Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

«Μου έφυγε ένα βάρος με το γκολ»

«Μου έφυγε ένα βάρος με το γκολ»
Ανακουφισμένος που πέτυχε το πρώτο του γκολ από τον περασμένο Φεβρουάριο σε επίσημο παιχνίδι είναι ο Αλεσάντρο Μάτρι. Ο Ιταλός επιθετικός πέτυχε το τρίτο γκολ της Γιουβέντους στη νίκη με 4-1 επί της Ρόμα και το πανηγύρισε ιδιαίτερα.

«Μου έφυγε ένα βάρος με το γκολ που πέτυχα διότι έχουν περάσει πολλοί μήνες από τότε που σκόραρα τελευταία φορά.

Είμαι ευχαριστημένος που το γκολ μου συνδυάστηκε με μια μεγάλη νίκη της ομάδας. Ελπίζω να αγωνιστώ και στο Champions League, αλλά είναι απόφαση του προπονητή αυτή
», τόνισε στο Sky Sports Italia ο 28χρονος στράικερ.

Ο Μάτρι «έσπασε» το τεχνητό οφσάιντ και σκόραρε απέναντι στον Μάρτιν Στεκέλεμπουργκ:

«Θα είμαι ειλικρινής, ήμουν στο όριο του οφσάιντ. Παρόλα αυτά είναι μια κίνηση σήμα κατατεθέν μου».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: