Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Η «απάντηση» του Μπενζεμά!!

Η «απάντηση» του Μπενζεμά
Ποτέ δεν έχασε την αυτοπεποίθηση του επειδή έμεινε στον πάγκο στην αρχή της χρονιάς ο Καρίμ Μπενζεμά. Ο Γάλλος επιθετικός ξεκίνησε βασικός στα παιχνίδια της Ρεάλ Μαδρίτης κόντρα στη Βαγιεκάνο, τη Μάντσεστερ Σίτι και τη Μιγιονάριος και έδωσε έτσι την «απάντηση» του.

«Νιώθω πολύ καλά στα τελευταία παιχνίδια και βελτιώνομαι συνεχώς. Τα πόδια μου ανταποκρίνονται πολύ καλά σε κάθε αγώνα.

Ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι έπαιξα 90 λεπτά με τη Γαλλία κόντρα στη Φιλανδία και τη Λευκορωσία διότι πήρα παιχνίδια στα πόδια μου. Δουλεύω πολύ σκληρά ώστε να επιστρέψω στο μέγιστο δυνατό σημείο φυσικής κατάστασης
», τόνισε ο 25χρονος επιθετικός και συνέχισε:

«Ποτέ δεν έχασα την αυτοπεποίθηση μου, διότι δεν έχασα την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Όταν δε σκοράρω όλοι ασχολούνται με αυτό αλλά εμένα δε με επηρεάζει.

Η δουλειά μου είναι να σκοράρω αλλά πρέπει να ξέρουν όλοι ότι το απολαμβάνω και όταν βοηθάω τους συμπαίκτες μου να σκοράρουν
».

Ο Μπενζεμά θα πραγματοποιήσει, εκτός απροόπτου, την 100ή εμφάνιση στην Primera Division με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης κόντρα στην Ντεπορτίβο Λα Κορούνια, την ομάδα απέναντι στην οποία έκανε το ντεμπούτο του τον Αύγουστο του 2009.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: