Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Νεϊμάρ: «Εγώ και ο πατέρας μου αποφασίζουμε»

Εκτός του να παίζει ποδόσφαιρο, ο Νεϊμάρ έχει βρει και άλλη ασχολία και αυτή δεν είναι άλλη από το να διαψεύδει το γεγονός πως φεύγει από τη Σάντος!
Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Παρί και Τσέλσι είναι λίγες μόνο από τις ομάδες που θέλουν τον Νεϊμάρ να μετακομίζει... από ώρα σε ώρα, όμως ο ίδιος διέψευσε και πάλι κάθε φήμη που κυκλοφορεί!
«Η DIS (σ.σ εταιρία που έχει το 40% των δικαιωμάτων του παίκτη) μπορεί να έχει τα δικαιώματά μου, όμως δεν είναι υπεύθυνη για τη ζωή μου. Αυτοί που είναι υπεύθυνοι είμαι εγώ και ο πατέρας μου», είπε αρχικά ο Νεϊμάρ, πιο... σοβαρός από ποτέ!
«Από τη στιγμή που θα ακούσετε από το δικό μου στόμα ή του πατέρα μου πως φεύγω, τότε να το πιστέψετε. Είναι φήμες και πάντα πρέπει να λέω πως μένω εδώ. Πιστέψτε με μία φορά», συμπλήρωσε ο 20χρονος Βραζιλιάνος.



πηγή: onsports.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: