Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Η ιστορία πίσω από το μήνυμα!!

Χθες ο Αγκάνθο αποβλήθηκε (!) επειδή αφιέρωσε το γκολ που πέτυχε στον αδικοχαμένο παίκτη της Κ-17 του Άρη, Άγγελο Τσιπούρα. Νωρίτερα ένας άλλος νεαρός παίκτης κατάφερε να αποτίσει ελάχιστο φόρο τιμής

Η ιστορία πίσω από το μήνυμα
«Ο άνθρωπος πεθαίνει όταν τον ξεχάσεις. Εγώ δε θα σε ξεχάσω ποτέ», το μήνυμα στη φανέλα του Στέλιου Πόζογλου, ποδοσφαιριστή της Κ-17 του ΠΑΟΚ, αφιερωμένο στον Άγγελο Τσιπούρα του Άρη, που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή.

«Είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω. Με τον Άγγελο ήμασταν συμμαθητές επτά χρόνια. Επτά χρόνια συμμαθητές και επτά χρόνια αντίπαλοι. Ξέρετε πόσες φορές έχουμε παίξει «κόντρα»; Αμέτρητες. Αλλά αυτό δεν επηρέασε ούτε στο ελάχιστο τη φιλία μας. Τη Δευτέρα πήγαμε σχολείο και κάποια στιγμή ο λυκειάρχης μας μάζεψε και μας είπε τι έγινε. Σοκαρίστηκα. Τον αγαπώ πολύ τον Άγγελο. Από τη στιγμή που έμαθα τι συνέβη ήθελα να του κάνω αυτό το δώρο. Η τελευταία φορά που μίλησα μαζί του ήταν την Παρασκευή στο σχολείο. Και περίμενα να τον δω και τη Δευτέρα...

Από την πρώτη στιγμή το σκεφτόμουν. Δεν είπα τίποτα στον προπονητή μου. Το συζήτησα όμως με τους γονείς μου και μου είπαν να το κάνω. Έχω αρκετές φωτογραφίες του Αγγέλου, όμως τη συγκεκριμένη μου την έστειλε ο συμπαίκτης μου Ραφαήλ Σοϊλεμέζογλου, ο οποίος μαζί με τον Τίμο Τσελεπίδη με βοήθησαν να φτιάξω το μπλουζάκι. Το έφτιαξα την Παρασκευή. Ήλπιζα να σκοράρω διότι σε διαφορετική περίπτωση θα το έδειχνα στο τέλος του αγώνα. Τελικά το γκολ ήρθε. Αυτό είναι το δώρο μου στον Άγγελο. Δεν πρόκειται να τον ξεχάσω ποτέ. θα μας λείψει. Ήταν ένα εξαιρετικό παιδί και καλός μαθητής», δήλωσε ο Στέλιος Πόζογλου στην εφημερίδα Goal.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: